Chiudi annunziu

Da u venneri 15 di ferraghju, i prudutti Samsung seranu ancu dispunibili in a tenda di marca riapertura in u centru cummerciale Nový Smíchov in Anděl di Praga. Duranti i primi trè ghjorni, i clienti ponu aspettà sconti interessanti. telefonu Samsung Galaxy L'A9 serà dispunibule cù un scontu di 29% per CZK 9 è tutti i TV QLED cun un scontu di 990%.

Promozione per i primi clienti
Per riapertura di a tenda, i primi clienti ponu prufittà di una prumuzione interessante da u 15 à u 17 di ferraghju. U primu telefuninu cù quattru fotocamere posteriori Samsung serà dispunibule per un prezzu scontu di CZK 9 Galaxy A9. È tutti i mudelli di TV QLED seranu 15% più prezzu - cumpresu unu di i migliori TV 4K oghje, a serie Samsung QLED Ultra HD. QE75Q9FNcù diagonali da 55 "à 75", o mudelli rivoluzionarii QLED 8K equipati di intelligenza artificiale 8K AI Upscaling, chì aumenta a risoluzione di u cuntenutu ghjucatu à 8K.

Novu aspettu di a tenda
A tenda hè stata rinnuvata in l'ultime settimane è a più grande innuvazione hè un muru di TV mudernu induve i clienti ponu pruvà l'ultime TV Samsung QLED, cumprese i TV 8K. U disignu di u fronte di u magazinu è l'altri equipaghji hè ancu cambiatu cumparatu cù a so apparenza antica. U magazinu Samsung in OC Nový Smíchov accoglie ancu un cunsultante di serviziu per dumande tecniche, diagnostichi o aghjurnamenti di i dispositi mobile Samsung. Galaxy.

samsung novu smichov

U più lettu d'oghje

.