Chiudi annunziu

Grazie à l'infurmazioni da una fonte anònima, avemu più informace o Galaxy Watch Attivà, à u successore di Gear Sport, chì deve esse presentatu. Stu smartwatch uttene u One UI build è ùn hà micca una lunetta offensiva.

U fattu chì Samsung vole portà a nova interfaccia d'utilizatore One UI à u so sistema operatore Tizen hè sensu. A cumpagnia sudcoreana hà decisu di unificà u dispusitivu cù a denominazione originale "Gear" sottu u novu nome "Galaxy” è avà vole chì u disignu di u sistema sia ancu simili. Chì hè di sicuru una mossa assai bona.

À l'orologio Galaxy Watch Naturalmente, Active ùn serà micca u classicu One UI chì sapemu da i telefoni intelligenti, ma vedemu sempre un rinfrescante assai piacevule è u rejuvenimentu di u sistema di smartwatch.

Siccomu Samsung hà decisu di sbarazzarsi di u bisellu rotativu, pare chì One UI serà cuntrullatu solu da gesti è dui buttoni laterali. Comu pudete vede in i rende in a galeria, tuttu u sistema faci un usu pesante di u fondu scuru. Questu ùn solu dà à l'orologio un aspettu elegante, ma di sicuru risparmia ancu a bateria.

Galaxy Watch Attivi, seranu cuncintrati nantu à l'attività di seguimentu è offrenu assai visi di sguardu, grazia à quale averete sempre dati di muvimentu in i vostri ochji. L'orologio ricunnosce ancu parechji tippi di eserciziu in modu cumplettamente automaticamente. Altre novità includeranu definitivamente a misurazione continua di a freccia cardiaca. Sè vo attivate sta funzione, vi sarà avvisatu di ogni anomalia in u core.

In quantu à e specificazioni, ùn pudemu micca dì nunda di sicuru. Leaks individuali sò diffirenti in l'infurmazioni. Sicondu l'ultime nutizie, seria Galaxy Watch Active deve avè solu un display AMOLED 1,1" cù una risoluzione di 360 × 360 pixel. S'ellu era veru, significaria una dimensione di visualizazione più chjuca di u Gear Sport o Galaxy Watch. Stu smartwatch si basarà in un Exynos dual-core 9110 è 768MB di RAM. Certi filtrazioni parlanu di 4GB di almacenamento, altri menzionanu 8GB. Di sicuru, Wi-Fi, Bluetooth 4.2, GPS è NFC seranu inclusi. L'orologio serà alimentatu da una batteria 236mAh è a versione Tizen 4.0.0.3. CUN Galaxy Watch Duvete natà attivamente finu à una prufundità di 50 metri.

Sembra chì avemu o Galaxy Watch Attivu currettu informace duvemu sapè digià u 20 di ferraghju à Galaxy Unpacked.

Active one ui 3

U più lettu d'oghje

.