Chiudi annunziu

Samsung libera una nova versione di "Over the Horizon" ogni annu quandu introduce a prossima generazione di a linea Galaxy S. Ùn hè micca sfarente questu annu à u lanciamentu di l'avvenimentu annuale Galaxy S10. Questa melodia familiare serà a suoneria predeterminata di u flagship di quist'annu, è assai prubabilmente di tutti Galaxy dispusitivu chì vene questu annu.

"Over The Horizon" hè di sicuru unu di i temi più famosi trà tutte e marche di telefoni. Nantu à l'anni, sta cumpusizioni hà rimpiazzatu diversi generi - rock, new age, fusion jazz è altri. A versione di questu annu hè sintonizzata in u stilu crossover classicu, chì Samsung dice chì hè inspiratu da a bellezza di l'oceanu. Sicondu a cumpagnia sudcoreana, a nova melodia evoca l'immensità è a maestà di i mari attraversu una cumminazione di sintetizzatori calmante, corde è ottone.

U video per a nova versione di "Over The Horizon" hè statu giratu nantu à a costa di l'Isula Sipadan in Malesia. In u filmatu, pudemu vede Ai Futaki, un famosu conservacionista è detentore di u Guinness World Record in apnea. A filmazione hè stata fatta da i cineasti naturali James Brickell è Simon Enderby. A pista hè stata cumposta da u cumpusitore vincitore di l'Academia Steven Price. A canzona hè stata arregistrata in u studiu Abbey Road, chì era ancu utilizatu da i Beatles, per esempiu.

Scuprite a versione completa di "Over The Horizon" in u video sottu. Sottu da stu ligame pudete sente cumu a canzone hà cambiatu annantu à l'anni. Quale versione ti piace più ? Fateci sapè in un cumentu sottu à l'articulu.

Samsung sopra l'orizzonte

U più lettu d'oghje

.