Chiudi annunziu

U ghjocu Stardew Valley hà avutu una grande pupularità in a cumunità di ghjocu dui anni fà quandu hè stata liberata in a versione PC. L'annu passatu, Stardew Valley hà vistu i pruprietarii iOS dispusitivu è versione per Android per furtuna, ùn vi ferà micca aspittà ancu.

Stardew Valley hè un simulatore RPG agriculu chì finu à avà hà guadagnatu recensioni assai pusitive nantu à tutte e piattaforme. U ghjocu hè cuncepitu in un stile retro è hè perfettu per i dispositi mobile, ancu s'ellu hè apparsu prima in a versione PC. A data esatta quandu Stardew Valley deve ghjunghje à i pruprietarii di i dispositi cù u SO Android ùn hè ancu cunnisciutu, ma sicondu i sviluppatori, u ghjocu hè per esse dispunibule. Questu hè ancu cunfirmatu da a nova tenda Google Play pussibilità di pre-ordini.

A versione mobile di u ghjocu offre e stesse funzioni è miglioramenti cum'è l'ultima aghjurnazione di a cunsola, è i ghjucatori puderanu ancu copià a so splutazioni esistenti à u so dispositivu mobile. In a versione pro Stardew Valley Android i criatori di u ghjocu hà cullaburatu cù u studiu di a polizia secreta, u ghjocu sustene l'inglese, u russu, u cinese simplificatu, u giapponese, u spagnolu, u portughese, u talianu, u coreanu è u turcu à u so tempu.

screenshot 2019-02-18 à 17.07.57

U più lettu d'oghje

.