Chiudi annunziu

Finu à l'oghje, paria chì cù a serie chì vene Galaxy S10 puderà utilizà solu film protettivi speciali cù un cut-out per u lettore di impronte digitali per prutege a visualizazione. Fortunatamente, secondu l'ultima filtrazione, tuttu serà diversu.

Appena hà vistu a luce di u ghjornu informace, chì Samsung hà da aduprà in i mudelli Galaxy S10 per aduprà u lettore di impronte digitali in a visualizazione, a quistione hà cuminciatu à surgià cumu a lettura di impronte digitali funzionerà cù vetri protettivi è fogli per a visualizazione. Alcune fughe parlavanu nantu à u fattu chì i fogli ordinali ùn puderanu micca esse usatu, altri nantu à u fattu chì i fugliali protettivi avè u cut-out digià citatu per u sensoru di l'impronta digitale.

In ogni casu, avà e foto di film protettivi ufficiali anu filtratu, chì deve esse pussibule di applicà à a visualizazione cum'è facilmente cum'è qualsiasi altra film. In a stampa, hè chjaru chì fora di u cutout per a camera frontale, ùn ci hè micca altru apertura nantu à a film. Allora pudemu dì in modu sicuru chì u lettore di impronte digitali funziona ancu cù una film protettiva. Inoltre, ùn saria illogicu per Samsung di degradà una di e più grande innovazioni di i so flagships cù i so accessori.

Hè ancu apparsu informace nantu à u fattu chì a film protettiva puderia digià esse preinstallata in tutti i mudelli Galaxy S10. Tuttavia, a quistione resta sempre se i prutettori di vetru temperatu funzioneranu cù u lettore di impronte digitali. Cumu fai? Preferite filmi, vetru nantu à a visualizazione o lasciate senza prutezzione? Fateci sapè in i cumenti.

LenWiY5g3k0ziFXB49KPBLX-yKBDr-gMh5fujOQyrDbhRA5TNruzXBRySjI95Wv9RiAhbgAYA-MFDf2munnpiVLZnw=s0_crop_1520x794

U più lettu d'oghje

.