Chiudi annunziu

Samsung hà presentatu oghje u so telefonu flagship annuale Galaxy S10, cù quale a cumpagnia celebrava deci anni da u lanciu di u primu telefunu di a serie Galaxy S. U mudellu di questu annu vene in trè varianti - cheap Galaxy S10e, classicu Galaxy S10 è cima Galaxy S10+. Ciascunu di sti dispositi vanta un display Infinity-O punch-through cun un lettore di impronte digitali integratu, una grande camera è prestazioni di prima qualità. Di sicuru, ci sò ancu una quantità di funzioni novi. Tutti i trè telefoni sarà disponibile nant'à u mercatu Czech, mentri k pre-ordini Galaxy Samsung aghjunghjera novi cuffie cum'è rigalu à u S10 è S10+ Galaxy Boccioli.

Galaxy U S10 hè a culminazione di deci anni d'innuvazione. Cuncepitu per quelli chì volenu un telefuninu premium cù altu rendiment, apre a strada per una nova generazione di sperienze mobili. Galaxy U S10 + piacerà soprattuttu à i cunsumatori chì sò soddisfatti solu di un tali dispositivu chì hè literalmente riccu di funzioni, perchè spinge quasi tutti i parametri à un novu livellu - partendu da a visualizazione, attraversu a camera è finu à a prestazione. Galaxy U S10e hè statu creatu per quelli chì volenu ottene tutte l'attributi necessarii di un telefuninu premium in un dispositivu compactu cù una pantalla plana. Cunsigliu Galaxy L'S10 vene cun una nova visualizazione dinamica AMOLED, una camera di prossima generazione è prestazioni gestite in modu intelligente. Offre à i cunsumatori più scelte è stabilisce un novu standard in u campu di i telefoni intelligenti.

Display cù lettore di impronte digitali integratu

Cunsigliu Galaxy U S10 hè equipatu di u megliu display di Samsung finu à a data - u primu display dinamicu AMOLED in u mondu. A visualizazione di u primu smartphone cù certificazione HDR10+ pò visualizà l'imaghjini digitali in culori vivi cù una mappatura di tonu dinamica, cusì vi vede più sfumature di culore per una maghjina chjara è realistica. Display dinamicu di u telefunu AMOLED Galaxy L'S10 hè ancu certificatu VDE per a ripruduzzione di culori brillanti è ottene u più altu rapportu di cuntrastu dispunibule nantu à un dispositivu mobile, chì permette ancu neri più profondi è bianchi più brillanti.

DisplayMate hà cunfirmatu chì pudete gode di a resa di culore più precisa di u mondu chì un dispositivu mobile hà mai statu capace di offre, ancu in u sole direttu. Inoltre, grazia à a tecnulugia Eye Comfort, chì hè stata certificata da TÜV Rheinland, a visualizazione dinamica AMOLED pò riduce a quantità di luce blu senza affettà a qualità di l'imaghjini o senza a necessità di utilizà un filtru.

Grazie à una soluzione di cuncepimentu rivoluzionaria, hè stata pussibile inserisce in u burcu in u display Infinity-O di u telefunu. Galaxy U S10 incorpora una gamma sana di sensori è una camera, cusì avete u spaziu massimu di visualizazione dispunibule senza elementi di distrazione.

Display dinamicu di u telefunu AMOLED Galaxy U S10 include ancu u primu lettore di impronte digitali ultrasonicu integratu, chì pò scansà u sollievu 3D nantu à u ventre di u to dite - micca solu piglià una maghjina 2D di questu - migliurà a resistenza à i tentativi di falsificà a vostra impronta digitale. Questa autentificazione biometrica di prossima generazione hè a prima certificazione FIDO in u mondu per i cumpunenti biometrici è guarantisci u vostru dispositivu di sicurezza à livellu di scatula sicura per mantene a vostra privacy sicura.

Galaxy Display S10

Camera di qualità prufessiunale

telefono Galaxy Basendu nantu à i primi fotocamera in i telefoni Samsung, chì eranu i primi à presentà lenti dual-pixel, doppia apertura, u S10 introduce una nova tecnulugia di càmera è intelligenza avanzata chì facilita a catturà foto è video mozzafiato:

  • Lenti Ultra Wide: Cum'è u primu rappresentante di a serie S, offre un telefunu Galaxy Lente ultra-largu S10 cù un angolo di vista di 123 gradi chì currisponde à l'angolo di vista di l'ochju umanu, cusì hè capaci di catturà tuttu ciò chì vede. Questa lente hè ideale per catturà imagine di paisaghji impressiunanti, panorami larghi, è ancu quandu vulete adattà tutta a famiglia estesa in una sola foto. A lente ultra-grandangolu assicura chì catturà tutta a scena in ogni circustanza.
  • Super stabile registrazioni video di alta qualità:Galaxy U S10 permette di piglià registrazioni video super-stabbili grazia à a tecnulugia di stabilizazione digitale. Sia chì ballate à mezu à un grande cuncertu o pruvate à catturà ogni dettagliu di una corsa in bicicletta accidentata, Super Steady vi permette di catturà ogni mumentu. Tramindui a camera frontale è posteriore ponu registrà in qualità UHD, è cum'è u primu dispositivu in l'industria, a camera posteriore vi dà l'opzione di sparà in HDR10+.
  • Camera AI: Parlà Galaxy L'S10s ottennu in modu intelligente una precisione più grande cun un processore di rete neurale (NPU), cusì pudete uttene immagini di qualità prufessiunale chì valenu a pena di sparte senza avè da aghjustà manualmente i paràmetri avanzati di a camera. A funzione di ottimisazione di scena pò avà ricunnosce è processà un numeru assai più grande di sceni cù supportu NPU. Grazie à a funzione Shot Suggestion, furnisce ancu Galaxy Raccomandazioni automatiche S10 per a cumpusizioni di scatti, cusì pigliate colpi megliu chè mai.
Galaxy Specificazioni di a camera S10

Funzioni intelligenti

Galaxy U S10 hè statu custruitu utilizendu hardware è software di punta sviluppati cù l'apprendimentu di macchina per fà a maiò parte di u travagliu duru per voi senza avè da fà nunda. Cù u novu supportu per a tecnulugia per sparte a carica cù altri dispositi, i miglioramenti di u rendiment basati nantu à l'intelligenza artificiale è u Wi-Fi 6 intelligente, u Galaxy S10 à traversu è à traversu, u dispusitivu Samsung più intelligente à data.

  • Condivisione di carica wireless:Samsung presenta à u telefunu Galaxy Tecnulugia di ricarica wireless S10 Wireless PowerShare chì vi permette di carica facilmente qualsiasi dispositivu certificatu Qi. Cum'è u primu dispusitivu in u so campu, serà un telefunu Galaxy L'S10 hè ancu capaci di utilizà Wireless PowerShare per carica wearables compatibili. Inoltre, hè Galaxy U S10 pò carricà ellu stessu è altri dispositi simultaneamente via Wireless PowerShare quandu hè cunnessu à un caricatore standard, cusì pudete lascià u sicondu caricatore in casa quandu site in viaghju.
  • Prestazione intelligente: Novu software basatu annantu à l'intelligenza artificiale in u telefunu Galaxy U S10 ottimizza automaticamente l'usu di a bateria, CPU, RAM, è ancu a temperatura di u dispositivu basatu annantu à cumu si usa u telefunu, imparendu è migliurà cù u tempu.Galaxy L'S10 sfrutta a maiò parte di e so capacità AI è ampara ancu in basa di cumu si usa u dispositivu per lancià più rapidamente l'applicazioni più freti.
  • Wi-Fi intelligente: Galaxy L'S10 vene cun Smart Wi-Fi, chì permette una cunnessione ininterrotta è sicura passendu senza saldatura trà Wi-Fi è LTE è avvisendu à cunnessioni Wi-Fi potenzialmente risicate. Galaxy U S10 sustene ancu u novu standard Wi-Fi 6, chì permette un megliu rendimentu Wi-Fi quandu cunnessu à un router compatible.
  • Rutine Bixby:L'assistente intelligente Bixby nantu à u telefunu Galaxy S10 automatizza e vostre attività quotidiane è offre cunsiglii persunalizati per fà a vostra vita più faciule. Grâce à des routines prédéfinies et personnalisées comme Conduite et Avant de dormir, adaptées à vos habitudes, Galaxy U S10 rende a vita più faciule riducendu automaticamente u numeru di tocchi è passi chì avete bisognu à piglià nantu à u vostru telefunu per tuttu u ghjornu.

È qualcosa di più…

Galaxy U S10 offre tuttu da a serie Galaxy Cù ciò chì aspetta, è di più - cumpresu Fast Wireless Charging 2.0, resistenza à l'acqua è a polvera cù a prutezzione IP68, un processore di prossima generazione è servizii Samsung cum'è Bixby, Samsung Health è Samsung DeX. Avete a più grande capacità di almacenamentu dispunibule nantu à qualsiasi dispositivu Galaxy dispunibule, vale à dì 1 TB di almacenamiento internu cù l'opzione di espansione finu à 1,5 TB via una carta MicroSD cù una capacità di 512 GB.

  • Velocità: Galaxy U S10 vi dà accessu à Wi-Fi 6, chì vi dà un accessu prioritariu è quattru volte più veloce cumparatu cù l'altri utilizatori in spazii affollati cum'è aeroporti. Puderete ancu gode di una cunnessione di rete LTE super-veloce per scaricà è navigà in Internet, per a prima volta à una velocità di finu à 2,0 Gbps.
  • Ghjucà ghjochi: Galaxy L'S10 hè pensatu per a megliu sperienza di ghjocu pussibule, cusì include un software per ottimisà u rendiment di u ghjocu utilizendu intelligenza artificiale è hardware di prima qualità, cumpresu u sonu surround Dolby Atmos, chì hè di novu allargatu cù un modu di ghjocu è un sistema di raffreddamentu cù una camera evaporativa. . Galaxy U S10 hè ancu u primu dispositivu mobile ottimizatu per i ghjochi custruitu nantu à a piattaforma Unity.
  • Sicurezza: Galaxy U S10 hè equipatu cù a piattaforma di sicurezza Samsung Knox chì risponde à i bisogni di l'industria di difesa, è ancu un almacenamentu sicuru prutettu da l'equipaggiu hardware chì guarda e vostre chjave private per i servizii mobili chì permettenu l'usu di blockchain.

Disponibilità è pre-ordini

Tutti i trè mudelli - Galaxy S10, Galaxy S10+ è Galaxy S10e - Samsung l'offre in varianti di culore neru, biancu, verde è giallu. Premium Galaxy U S10+ serà allora dispunibule in dui mudelli di ceramica completamente novi: Ceramica nera è Ceramica bianca.

I pre-ordini di u telefunu cumincianu à u mercatu cecu oghje, u 20 di ferraghju, è durà finu à u 7 di marzu. Per pre-ordini Galaxy L'S10 è S10+ ricevenu dopu cuffie novi, completamente wireless Galaxy Buds valenu 3 corone. Ampararete cumu uttene un rigalu ghjustu quì. I telefoni intelligenti saranu in vendita l'8 di marzu. I prezzi cumincianu à 23 CZK u Galaxy S10, 25 CZK u Galaxy S10+ è 19 CZK u Galaxy S10e.

Galaxy S10 culori

U più lettu d'oghje

.