Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Vi prisentamu un esempiu di l'usu praticu di un servitore NAS. U blogu #cestujemespolu hè unu di i più grandi blog di viaghju slovacchi, seguita da quasi 50 000 utilizatori di e rete soziale.

U blog inspira à i ghjovani è li mostra chì, ancu s'ellu anu un travagliu regulare è un ingressu regulare, hè pussibule di viaghjà in lochi attrattivi è rializà i so sogni. U portale #cestujemespolu offre una quantità di rapporti, cunsiglii è trucchi per viaghjà, foto è video unichi à 360 gradi è, soprattuttu, mediazione autentica di sperienze di viaghju.

In u 2016, avemu visitatu quasi 20 destinazioni in quattru mesi, da induve avemu purtatu decine di millaie d'imaghjini pigliati cù diversi dispositi (smartphone, camera GoPro, camera compacta o drone). A premessa basica era di avè tuttu u materiale multimediale inseme in modu chì hè accessibile da ogni locu. È, sicuru, deve ancu esse salvata in modu chì ùn mai perde u vostru filmatu unicu.

synology_rec3

Duranti u nostru viaghju à traversu l'America Sudamerica, andemu ancu à a cità mitica di l'Incas, Machu Picchu. Avemu viaghjatu per parechji ghjorni, s'arrizzò à quattru ore di mane è onestamente andemu in cima per vede sta maraviglia di u mondu à l'alba. Sapemu chì stu tipu di vista ùn hè micca solu per noi, cusì hè assai impurtante per noi chì ùn perdemu micca questi colpi. Cum'è una di e prime persone in u mondu, avemu pigliatu un video di 360 gradi in Machu Picchu, è sapemu chì l'avemu guardatu in modu sicuru in un servitore Synology NAS.

Per mezu di un sondaghju di i lettori, avemu trovu chì quasi a mità di l'utilizatori solu fà una copia di salvezza di e foto in un discu esternu. In ogni casu, tali discu duru spessu si rompenu, anu una capacità relativamente chjuca è, sopratuttu, ùn offrenu nunda extra. Un dispositivu NAS ùn solu solu risolve a quistione di capacità sufficiente, ma ancu porta una quantità di funzioni supplementari chì sò utile in a vita di ogni ghjornu: copia di salvezza, ordinamentu di e foto per facce o per locu, spartera faciule è più. Quandu simu in viaghju, hè faciule per rompe a nostra camera o u telefuninu o arrubbatu. Grazie à a copia di salvezza automatica attraversu l'applicazione Moments, ancu in questi casi avemu i ritratti micca solu guardati in modu sicuru in casa, ma ancu ordinati è categurizzati.

Avemu vistu Synology cum'è una marca stabilita in u mondu tecnologicu, cusì avemu avutu una cuscenza di ciò chì avia da offre. Quandu avemu amparatu chì una suluzione NAS da questa cumpagnia puderia copre esattamente i nostri bisogni, a scelta era assai simplice. Avemu cercatu micca a suluzione più economica, ma a più affidabile.

Utilizemu un servitore NAS Synology DS216play, equipatu di dui dischi duru WD Red mirrored 2TB. U dispusitivu hè in permanenza cunnessu à Internet cù accessu da ogni locu in u mondu. Avemu cumminatu tutte e copia di salvezza precedente (da unità flash USB, discu duru esterni è almacenamiento Internet) in una copia di salvezza centralizzata.

Synology DS216play:

Prima di utilizà un servitore NAS, spessu risolvemu a quistione di induve è cumu per salvà e foto per ùn perde micca. Avemu fiducia in i dispositi Synology 100% perchè sapemu chì e foto sò almacenate in modu sicuru. Ùn vulemu è ùn pudemu micca lascià i nostri lettori, hè per quessa chì avemu tuttu salvatu nantu à u dispusitivu Synology in casu di qualsiasi interrupzione.

In 2018, nimu viaghjatore pò fà senza una suluzione prufessiunale per travaglià cù millaie di ritratti. Inoltre, avemu bisognu di qualcosa chì ci salverà in situazioni di crisa, per esempiu, una copia di salvezza automatica di e foto da u telefuninu. U cunfortu quandu u travagliu cù e foto hè rinfurzatu da una ricca selezzione di applicazioni supplementari, di quale utilizemu principalmente l'applicazione Moments, pensata per spartera d'imaghjini estremamente faciule.

Grazie à u dispusitivu Synology DS216play, avemu spustatu decine di millaie di foto è video, urigginariamenti spargugliati nantu à decine di media diversi, sottu un tettu. Grazie à a capacità sufficiente, u servitore NAS ci permette ancu di almacenà l'imaghjini in u furmatu RAW in modu chì pudemu usà megliu in u futuru. Tuttavia, u più impurtante per noi hè a copia di salvezza automatica è mirroring di u cuntenutu in casu di fallimentu di unu di i discu duru.

L'app Synology's Moments:

Quandu viaghjà in u mondu sanu, u prucessu di copia di salvezza da diverse dispusitivi era troppu cumplicatu: Prima, avete da copià i filmati pigliati da e carte di memoria à l'urdinatore, dopu à un discu duru esternu, è dopu vultà in casa per sorte tuttu, chì significava longu ore è ghjorni di travagliu. Oghje, facemu una copia di salvezza direttamente à u nuvulu privatu durante u viaghju, cusì tuttu hè fisicamente guardatu in modu sicuru in a cumpagnia da u mumentu chì u prucessu di salvezza hè iniziatu. In u casu di snapshots pigliati cù u vostru telefunu, u prucessu hè ancu più faciule - tutti i scatti appariscenu automaticamente in l'app Moments.

Quandu calculemu quantu tempu è soldi salvemu grazia à e soluzioni Synology, almenu una volta à l'annu avemu una grande vacanze per i soldi salvati. È ùn avemu micca esse guru tecnichi, pudemu stallà è uperà tuttu cù una sperienza ordinaria. Tuttu ciò chì avemu bisognu hè un urdinatore è un navigatore internet, o solu un telefuninu. Synology hè u nostru cumpagnu induve simu in u mondu.

nexus2cee_moments

U più lettu d'oghje

.