Chiudi annunziu

A tecnulugia ci dà accessu à e cose chì altrimenti sarianu troppu caru è li avvicina cum'è un clic. Odissea di u spaziuportu hè una applicazione educativa in linea chì furnisce l'accessu à una quantità incredibile di informazioni nantu à u spaziu è a so ricerca. Gruppi d'esperti invitanu dopu altri entusiasti di u spaziu à discussioni esclusive nantu à e future missioni spaziali attraversu Viber Communities.

Applicazione Odissea di u spaziuportu creatu da a squadra di u prugramma educativu Space Challenges cù u sustegnu di a Fundazione America per a Bulgaria. Hè un bigliettu à u spaziu situatu direttamente in u vostru telefuninu, chì vi trasmette tuttu in una manera divertente informace circa u spaziu da sperti di università principali, urganisazioni spaziali è cumpagnii.

L'amatori di u spaziu ponu immerse in un ambiente interattivu induve truveranu centinaie d'ore di video chì offrenu duie opzioni educative: Missioni, chì accumpagnanu gradualmente l'utilizatori attraversu e storie di sei caratteri unichi, è Mind Maps cù accessu à temi spazii selezziunati.

Odissea di u spaziuportu

Cumpiendu missioni individuali permette à l'utilizatori di espansione e so culunie spaziali è guadagnà medaglie. Puderanu ancu cumpete cù l'altri utilizatori è impegnà in discussioni in e cumunità esclusive Viber, chì sò divisi per missione. E cumunità Viber permettenu conversazioni più profonde nantu à u spaziu, a biologia, a ricerca, a robotica, l'applicazioni è l'ingegneria spaziale. L'amatori di u spaziu ponu ancu scuntrà è interagisce cù esperti principali in campi individuali quì.

A cooperazione di u prugramma educativu Space Challenges è una di e piattaforme di cumunicazione principali in u mondu - Viber, avvicina u spaziu à i so ammiratori. Sè vo site interessatu in u spaziu è vulete guardà in questu, scaricate un schedariu unicu in Viber Stickers Spaceport Odyssey, chì vi dà ancu accessu à u bot di chat Space Challenges. Introduce ciò chì vi aspetta in l'applicazione in modu divertente è gratis Odissea di u spaziuportu.

Space Challenges hè un prugramma educativu chì offre accessu à a ricerca spaziale, a tecnulugia è l'innuvazione. A squadra Space Challenges, inseme cù a Fundazione America per a Bulgaria, anu creatu a più grande piattaforma online per l'educazione spaziale in Europa, chì permette un accessu faciule à ciò chì sapemu di u spaziu oghje.

Spaceport Odyssey fb

U più lettu d'oghje

.