Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Beko Slovakia appartene à u gruppu Beko Global, coperto da a cumpagnia finanziaria turca Koç Holding. Beko hè vindutu in più di 100 paesi è copre 14 marche. Attualmente hè fieru sponsor di u FC Barcelona.

A cumpagnia hè stata fundata in u 1954 da dui signori, Bejerano è Koç. Si tratta di a pruduzzione è a vendita di l'apparecchi domestici è l'equipaggiu di a famiglia sana.

272

Chjama

"Avemu utilizatu diversi sistemi di nuvola, ma cù Synology avemu tuttu in un locu è sapemu esattamente induve sò i nostri dati", dice Oto Császár, Key Account Manager in BEKO.

Beko hè in crescita, avemu bisognu di spaziu di almacenamentu flessibile è sicuru chì hè facilmente persunalizabile è risponde à i nostri bisogni. Synology NAS hè quasi senza mantenimentu, chì hè assai impurtante per a nostra attività.

Soluzione

A suluzione Synology di BEKO hè stata presentata da Oto Császár, chì hè un Key Account Manager in BEKO, basatu annantu à a so sperienza persunale cum'è utilizatore di casa. DS416 hè u primu servitore BEKO cù unità 1x 2TB. A cunnessione Internet hè risolta via una linea ottica. U servitore hè attualmente utilizatu da 5 persone.

"Sinologia hè per noi una piattaforma di salvezza flessibile è sicura ". dice Oto Császár, Key Account Manager in BEKO.

Funzioni aduprate:
U rolu principali di u nostru servitore hè di fà una copia di salvezza di fugliali è sparte prughjetti cumuni in a cumpagnia. Synology NAS hè cumpatibile cù tutte e piattaforme, ancu i mobili.

Vantaghji

Trà i vantaghji principali di l'usu di Synology hè un eccellente rapportu di prezzu, prestazione è e so funzioni. U pacchettu Cloud Station più frequentemente utilizatu hè eccellente sia per a copia di salvezza sia per creà a vostra propria nuvola corporativa. Ciò chì apprezzemu di Synology hè a sincronizazione spensierata è rapida trà i dispositi. In casu di cunflittu, hè faciule d'identificà u prublema è poi risolve.

U più lettu d'oghje

.