Chiudi annunziu

Samsung hà prisentatu novi aggiunte à a serie à a fiera MWC in corso in Barcelona Galaxy A. Mudellu Galaxy L'A50 hè carattarizatu principarmenti da u fattu chì offre una quantità di funzioni premium per 9 corone, cumpresu un lettore di impronte digitali in u display è una camera tripla posteriore. A cumpagnia sudcoreana hà ancu presentatu Galaxy A30, vale à dì un mudellu pocu più prezzu è tagliatu. Tuttavia, ùn serà micca dispunibule in i rivenditori cechi.

Galaxy A50

mudeddu Galaxy L'A50 presenta un design slim è una forma curva liscia. Ma hè principalmente interessante cun un lettore di impronte digitali in a visualizazione, una batteria di longa durata, supportu per a carica rapida, un display cù un cut-out arrotondatu (Infinity-U), resistenza à l'acqua è una camera posteriore tripla. Inoltre, hè statu cuncepitu per copià esattamente u funziunamentu di a visione umana.

Più nantu à a camera:

  • Lente ultra wide angle chì vi permette di catturà u mondu senza limiti. In cuuperazione cù a funzione "smart switching", a camera pò avà ricunnosce è ricumandemu quandu hè adattatu per aduprà u modu Wide Shot..
  • Camera principale cù una risoluzione di 25 Mpx cattura l'imaghjini vivi in ​​a luce di u ghjornu. In u bughju, a lente innovativa permette di piglià foto chjaramente catturà più luce è riducendu u rumore. In cumminazzioni cù Profundità di lente a camera offre una funzione Live Focus chì vi dà a capacità di sceglie esattamente ciò chì vulete enfatizà.
  • Camera cù supportu di intelligenza artificiale vi aiuta à catturà u megliu scattu cù Scene Optimizer, chì pò ricunnosce è ottimisà 20 scene, è Flaw Detection, chì cura di piglià u ritrattu perfettu. Funzione Bixby Vision usa a camera in cunjunzione cù l'intelligenza artificiale per aiutà vi cumprà in linea, traduce testi è truvà ciò chì avete bisognu informace.
  • Pudete rinfurzà u vostru autoritrattu catturatu da a camera selfie cù a funzione Selfie Focus, chì pò sbulicà suttilmente i dettagli di fondo.

Samsung Galaxy L'A50 serà dispunibule in trè varianti di culore: neru, biancu è blu. A novità deve esse dispunibule nantu à u mercatu cecu da a mità di marzu per un prezzu di CZK 8 è hè digià pussibule. pre-ordine nantu à Alza.

Galaxy A30

telefono Galaxy Cuncepitu per e persone chì sò sempre in muvimentu, l'A30 hè dotatu di una batteria di capacità putente 4 mAh cù a pussibilità di carica rapida.

Display senza cornice Super AMOLED Infinity-U cù una diagonale di 6,4 inch offre una sperienza immersiva, ideale per i ghjoculi, fighjà video, multitasking è navigà in u web - chì vi permette di campà a vostra vita in viaghju senza mancà un momentu interessante.

L'A30 hè dotatu di funzioni avanzate di fotografia cum'è camera doppia, cumpresa una lente ultra-largu-angle. A sicurità simplice di u dispusitivu hè furnita da funzioni di sbloccare posteriore cù impronte digitali (Impronta digitale posteriore) è sbloccare intuitivu di ricunniscenza faciale (Unlock Face).

 A50A30
MostraTaglia / risoluzione6,0 inch FHD + (1080 × 2340) Super AMOLED6,0 inch FHD + (1080 × 2340) Super AMOLED
Display à l'infinituInfinitu-UInfinitu-U
Dimensioni158,5 × 74,7 × 7,7 mm158,5 × 74,7 × 7,7 mm
DesignGlasstic 3DGlasstic 3D
prucissuriQuad-core 2,3 GHz + Quad-core 1,7 GHzDual-core 1,8 GHz + Hexa-core 1,6 GHz
CameraFronte25 Mpx FF (f/2,0)16 Mpx FF (f/2,0)
daretu25 Mpx AF (f/1,7) + 5 Mpx FF (f/2,2) + 8 Mpx FF (f/2,2)16 Mpx (f/1,7) + 5 Mpx (f/2,2)
Memoria RAM 4 RAM

128 GB di memoria interna

Finu à 512 GB Micro SD

3/4 GB di RAM

32 / 64 GB di memoria interna

Finu à 512 GB Micro SD

Batterie4 mAh4 mAh
altre funzioniSensore di impronte digitali nantu à u screnu, carica rapida, Samsung Pay, Bixby Vision, Bixby Voice, Bixby Home, Bixby ReminderScansione di impronte digitali, carica rapida, Samsung Pay, Bixby Home, Bixby Reminder
sasmung-Galaxy-A50-FB

U più lettu d'oghje

.