Chiudi annunziu

I mesi dopu prumettenu assai. Trà i dispusitivi premium mid-range chì duvemu aspittà in u futuru prevedibile, Samsung ùn hè micca u solu Galaxy A90, ma cum'è l'ultima filtrazione suggerisce, pudemu prestu aspittà ancu à u mudellu Galaxy A60. Chì camera è display seria a novità, dopu à l'annunziata recentemente Galaxy A50, puderia avè?

L'ultima filtrazione revela chì Samsung Galaxy L'A60 puderia esse fieru di una visualizazione FHD + Super AMOLED Infinity-U più grande di 6,7 inch - Samsung hà introduttu un picculu cutout inconspicuous in forma di lacrime in i novi dispositi di a serie A, cusì pudemu aspittà in i "50s" cum'è bè. Cum'è l'A60, l'AXNUMX duveria avè un lettore di impronte digitali in display.

galaxy-a60-specs
Fonte: Sammobile

Hè assai prubabilmente presenta una camera posteriore di tripla lente, un sensore primariu 32MP cù una lente di prufundità 5MP è una lente grandangulare 8MP. E camere cù lenti di prufundità è wide-angle sò ancu dispunibili Galaxy A50, ma u so sensoru primariu hè 25MP. AT Galaxy L'A60 vene ancu in cunsiderà cù una camera frontale 32MP. Altre migliorie à l'A60 duveranu include una batteria 4500 mAh (batteria u Galaxy A50 hà una capacità di 4000 mAh), 6/8GB di RAM è 128GB di almacenamiento. In quantu à u processatore, serà dentru Galaxy L'A60 hè prubabilmente alimentatu da u Qualcomm Snapdragon 675. Simile à l'altri smartphones di a serie A, l'A60 deve esse equipatu cù un finitu 3D Glasstic.

Ma quandu Samsung Galaxy A liberazione ufficiale di l'A60 hè sempre scunnisciuta, è ancu a gamma di prezzu in quale sarà.

Samsung-logo-FB

U più lettu d'oghje

.