Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: U tempu avanza à una velocità incredibile. Ùn era micca tantu tempu quandu l'imprese 3D eranu una idea futurista di u generu di fantascienza, è ancu oghje sò sempre più a prerogativa di l'imprese chè l'individui. Ma pudete ancu cumprà una stampante 3D in casa. Vi prisintà unu di questi cum'è parte di l'offerta d'oghje, quandu avete l'uppurtunità di uttene à un prezzu scontu.

Anet A8 hè una stampante 3D DIY à pocu costu chì pudete cumprà per a vostra casa. A stampante hà un display LCD, cinque buttoni per un funziunamentu faciule, supporta schede di memoria SD è stampa offline è altre grandi funzioni. Anet A8 hà un mutore avanzatu d'alta velocità è pò travaglià perfettamente cù una varietà di fibre 3D cum'è ABS, PLA, HIP, PP o Nylon. Di sicuru, ùn hè micca bisognu di a paura di u terminu "DIY" - l'impresora vene in forma di un kit di assemblea, ma a maiò parte di l'utilizatori ponu facilmente custruisce. L'interfaccia d'utilizatore di l'impresora Anet A3 8D hè in inglese. stampante 3D Anet A8 pò esse usatu per stampà ghjoculi 3D, materiale educativu o dispositi in casa - tuttu dipende di voi è di a vostra creatività.

L'affare à a Repubblica Ceca hè cumplettamente gratuitu, se sceglite un magazzinu tedescu, riceverete a merce in 6 ghjorni di travagliu à u più tardi.

Avete interessatu à ciò chì pudete ottene in pocu tempu è à prezzi favurèvuli? fighjà Offerta di magazzinu tedesca.

screenshot 2019-03-11 à 20.14.39

U più lettu d'oghje

.