Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: PanzerGlass, u fabricatore danese di vetri protettivi premium per i dispositi intelligenti, hà digià inclusu in a so offerta una cartera cumpleta di accessori protettivi per l'ultime serie Samsung. Galaxy S10.

Pruprietari futuri di a nova serie Samsung presentata Galaxy S10 puderà utilizà a prutezzione senza compromessi da PanzerGlass per i so telefoni da u principiu di vendita di sta notizia interessanti è aspittata.

Vetru PanzerGlass per novi mudelli Galaxy L'S10 è S10+ anu bordi curvi speciali, in modu chì si adatta esattamente à u display di u telefunu. A curvatura hè ottenuta da a curvatura à alta temperatura durante u prucessu di tempera, è rende u vetru megliu prutegerà e parti sensibili di u telefunu nantu à i bordi di a visualizazione. Hè senza dì chì a sensibilità 0,4% à u toccu hè cunservata. U vetru di XNUMX mm di spessore hè ancu rivestitu cù una forte capa oleofobica antibacteriana, chì u prutege megliu da impronte di dita grasse. A prutezzione contra i graffi, l'impatti è l'altri inconvenienti hè cusì assicurata perfettamente.

In più di i vetri protettivi classici per i display di u telefuninu, offre ancu casu unicu PanzerGlass ClearCase per i mudelli Samsung Galaxy S10, S10+ è S10e, in quale e proprietà protettive perfette di PanzerGlass è bordi protettivi di TPU, chì prutegge u telefunu in casu di caduta, sò cumminati.

A parte posteriore di u casu hà rinfurzatu u vetru PanzerGlass cun un grossu di 0,7 mm, vale à dì 43% più forte di i vetri protettivi per i display, chì a rende parechje volte più durable. Hè cumplementatu cù bordi di TPU cù una prutezzione speciale contra u giallu. U casu hè fattu cù u massimu rispettu à priservà u disignu uriginale di u telefunu è à u stessu tempu a so prutezzione senza compromessi. Hè attualmente u casu più decentu nantu à u mercatu, chì ùn compromette micca a durabilità.

Tutti i vetri protettivi PanzerGlass è i casi ClearCase sò attualmente in vendita per esse dispunibili quandu a linea telefonica Samsung hè in vendita. Galaxy S10.

panzerglass Galaxy S10 FB

U più lettu d'oghje

.