Chiudi annunziu

Avete ancu millaie di ritratti guardati in u vostru smartphone? Induve cun elli quandu si scappa di u spaziu di almacenamentu o se vulete fà una copia di salvezza in un locu sicuru? Ci hè una risposta simplice à queste dumande - NAS. Quandu a parolla NAS hè citata, a maiò parte di voi ùn sapete micca ciò chì hè, o imaginerete una piccula scatula chì cumpia u rolu di un servitore di casa. Simply put, sta dichjarazione hè curretta, ma veramente ùn hè micca NAS cum'è NAS. In a rivista d'oghje, mostreremu in più dettagliu ciò chì hè in realtà u NAS, cumu abusu è perchè duvete sceglie un NAS da Synology. Avemu sempre assai da fà, cusì saria megliu tagliate l'intruduzioni è mette subitu à l'affari.

Cosa hè NAS?

NAS, o Network Attached Storage (in cecu, almacenamiento di dati in a reta) hè un dispositivu intelligente chì hè cunnessu à una reta di casa o di travagliu. NAS hè divisu in dui settori - casa è travagliu. Pudete facilmente aduprà un servitore NAS per sparte dati in tutta a reta è ancu fora di questu - hè qualcosa cum'è iCloud, Google Drive o Dropbox, ma in una versione privata. Pudete facilmente arregistrà quasi tuttu à i discu duru. Da e date impurtanti, à e foto di famiglia, à i filmi chì vulete vede à a sera. In più di spartera di dati, a priorità principale di i dispositi NAS hè ancu a so copia di salvezza. A maiò parte di stazioni anu slot per almenu dui discu duru. Pudete sceglie s'ellu vulete usà cum'è dui dischetti diffirenti, ognuna di quale avarà dati diffirenti, o cum'è dui dischi identici chì sò mirrored. Questu modu pudete assicurà a prutezzione di dati in casu chì unu di i discu duru "ghjinochje". Tuttavia, questu hè veramente solu a punta di l'iceberg.

Perchè duvete cumprà un NAS (da Synology)?

Una famiglia classica di solitu hà quattru membri. Ognunu di sti membri vive un ghjornu sfarente, chì significa chì durante u ghjornu in a famiglia ci sò cum'è quattru "storia". A maiò parte di noi mantene queste linee in a nostra memoria cù foto è video. Tuttavia, si pò accade chì tutti i ricordi cumincianu a scappari fora di u spaziu nant'à i dispusitivi, pocu à pocu u spaziu hà da cumincià à riempia u Mac oltri. Avà chì? Una risposta cumplettamente simplice - l'acquistu di un dispositivu NAS. Cusì pudete facilmente salvà tutte e foto è e dati nantu à una stazione NAS, chì salva u spaziu in u vostru dispositivu, è à u stessu tempu, tutta a reta, per esempiu in forma di famiglia, pò accede à i ducumenti. U vantaghju hè, sicuru, a sicurità è a prutezzione contra a perdita di dati. Sè qualchissia arrubba u vostru telefunu o u perde, ùn avete micca da preoccupari di perde tutte e vostre foto. Sò guardati in modu sicuru in u servitore NAS.

Cumu hè Synology megliu cà i servizii Cloud?

Puderete pensà avà chì ogni cumpagnia di Internet chì gestisce u Cloud pò trattà tutti questi servizii. In questu paràgrafu, mi piacerebbe cunfundà, perchè ùn hè micca veramente. Immaginate di avè tutti i vostri dati guardati in Google Drive. Ancu s'ellu hè assai improbabile, un ghjornu pò succede chì Google falli è annullà Google Drive per tutti l'utilizatori. Cumu ritruvà i vostri dati avà? Innò. À u listessu tempu, hè necessariu di capisce chì i dati cullucati nantu à i servizii Cloud sò in u pussessu di qualcunu altru, vale à dì a cumpagnia à quale paghete una tarifa mensuale considerable. Siccomu i dati sò solu remoti da ogni locu, pudete ancu perde dati per via di un attaccu di pirate, è ciò chì hè peggiu hè u fattu chì qualchissia altru pò piglià dati privati ​​​​è sensitivi.

Hè in questu casu chì duvete ghjunghje per una stazione NAS da Synology. Comparatu à i servizii Cloud, site sicuru chì i dati sò in u so locu, hè propiu di voi, avete u cuntrollu è ùn scapparà in ogni locu. Sò ancu assai menu di mira per i pirate chì in u casu di grandi cumpagnie glubale. À u listessu tempu, ùn avete micca esse ligatu da una bassa velocità di cunnessione Internet, specificamente per a carica di dati. Simply cunnette vi un discu duru esternu à u vostru dispusitivu Synology è vi ponu facirmenti trasfiriri tutti i dati da lu via USB. Di sicuru, pudete ancu caricate dati da un computer o smartphone - tuttu pò ancu esse stabilitu in modu chì i dati sò caricati automaticamente quandu cunnessi à Wi-Fi. Dipende solu da cumu cunfigurà tutte e funzioni. Sarete ancu esente da pagà a tarifa mensile. Basta cumprà una stazione NAS per una tarifa una volta è hè u vostru per u bonu. Ùn ci sò micca spese extra oculate.

Applicazioni da Synology

U vantaghju principali di Synology è di i so dispositi NAS nantu à a cumpetizione hè chì anu appricazzioni assolutamente grandi. Utilizendu queste applicazioni, pudete cuntrullà a vostra stazione assai più faciule. L'applicazioni sò assai intuitive è se pudete trattà u travagliu classicu cù l'urdinatore, vi abituerà rapidamente à l'applicazioni Synology. In e seguenti linee, parlemu un pocu di trè applicazioni selezziunate offerte da Synology. Di sicuru, daremu un'occhiata più profonda à l'applicazioni in future recensioni.

Backup automaticu di PC è Mac

Cù l'aiutu di l'applicazione Drive, pudete fà una copia di salvezza di tutti i dati da u vostru PC o Mac. Questa applicazione hè perfetta quandu vulete sparte dati da u vostru urdinatore cù altri membri di a famiglia o l'uffiziu. À u listessu tempu, mi piacerebbe nutà di novu chì i dati sò salvu nantu à a stazione NAS è ùn avete micca preoccupatu di perde. Un'altra grande funzione di l'applicazione Drive hè a capacità di restaurà dati da e copie di salvezza più vechje. Sè sguassate accidentalmente un schedariu impurtante, pudete facilmente risturà da una copia di salvezza più vechja grazia à l'applicazione Drive.

Salvà e foto è i video da iOS a Androidu

In modu persunale, mi sò innamuratu di l'applicazione Moments, chì cura di fà una copia di salvezza di e foto da u vostru telefuninu direttamente à una stazione NAS. Ùn importa micca sè stessu iOS dispusitivu o Android dispusitivu. Moments hè dispunibule per i dui sistemi operativi. U travagliu cun ellu hè cumplettamente intuitivu, basta à accede à u vostru dispositivu Synology, selezziunate e foto per carica è aspettate finu à chì tuttu hè caricatu. I ritratti caricati sò allora automaticamente ordinati in Synology grazia à l'intelligenza artificiale, per esempiu da facce, lochi o oggetti.

Stream filmi à altri dispusitivi

Ùn avete mai bisognu di una unità flash USB per ghjucà un filmu di novu. Cù l'aiutu di una stazione NAS da Synology, pudete aduprà l'applicazione Video Station, chì cura di streaming filmi à u vostru dispositivu. Se decide chì vulete vede un filmu cù u vostru cumpagnu à a sera, ùn ci hè nunda più faciule ch'è di mette nantu à a Synology è poi ghjucà direttamente da ellu. Cusì ùn avete micca da preoccupari di copie inutile. Video Station hà ancu qualchì valore aghjuntu. Se caricate un filmu in u vostru Synology, l'applicazione Video Station a ricunnoscerà è aghjunghje automaticamente un poster, cercate in Internet i subtitulos è permettenu di sparte cù l'amichi.

Cunclusione

In questa rivista, avemu spiegatu ciò chì hè veramente un NAS, cumu pò esse usatu in pratica, è perchè duvete sceglie una stazione Synology NAS in u primu locu. Avemu attualmente u Synology DS218j in a sala di stampa, chì pudete ancu piace per un principiu. Cù u so disignu mudernu, si adatta perfettamente in u vostru studiu, per esempiu, ma, sicuru, ùn offende micca, per esempiu, in u muru di u salottu. In altre recensioni, daremu un ochju più vicinu à l'applicazioni offerte da Synology. À u listessu tempu, pudete ancu aspittà cumu a Synology pò esse usata cum'è sistema di càmera è più. Personalmente, ùn possu aspittà per mostrà ciò chì e stazioni Synology NAS sò capaci di fà.

U più lettu d'oghje

.