Chiudi annunziu

Samsung hà digià liberatu un trio di novi mudelli in a serie Galaxy A. Ma hà più in a manica. Unu di l'altri smartphones Samsung chì pudemu aspittà in un futuru vicinu puderia esse Samsung Galaxy A40. A so liberazione puderia micca esse troppu luntanu, è i primi renders di u mudellu sò apparsu in u web.

In a galleria di stu articulu, pudete vede chì Samsung rende Galaxy L'A40 s'assumiglia assai à i telefoni smartphones di a serie Galaxy A30. Per esempiu, pudemu nutà u cutout in forma di goccia, chì Samsung si riferisce à Inifinity-U. Certi paràmetri, cum'è a parte bassa di u dispusitivu, parenu esse più chjuca di, per esempiu, Samsung Galaxy A50.

Sicondu i rapporti dispunibili, serà Galaxy L'A40 hè prubabile di avè un display di 5,7-inch. Pò esse presumitu chì serà equipatu cun un processore Exynos 7885 cù 4GB di RAM. Un puntu interessante di i rende hè a camera di u prubabile Galaxy A4. Mentre chì certi rapporti anu menzionatu una camera triple-lens, u smartphone in i renders hà "solu" una camera doppia posteriore. Nantu à a parte posteriore di a visualizazione pudemu avvistà u lettore di impronte digitali.

Cum'è cù l'altri smartphones di sti serie, sarà ancu eseguitu nantu à Samsung Galaxy sistema operatore A40 Android 9 Pie. Una bateria cù una capacità di 4000 mAh prubabilmente cura di u supply d'energia. In Auropa, Germania, Francia, Olanda, Pulonia o Gran Bretagna puderia esse trà i primi à riceve u novu smartphone, u prezzu deve esse intornu à 250 Euro.

A cumpagnia hà cunfirmatu l'avvenimentu in una dichjarazione di stampa oghje Galaxy Avvenimentu u 10 d'aprile. Ma ciò chì i telefoni intelligenti seranu revelati in parte di questu resta un sicretu.

Samsung Galaxy A40 Render fb

U più lettu d'oghje

.