Chiudi annunziu

Samsung hà cunfirmatu a data di liberazione ufficiale di u smartphone Samsung sta settimana Galaxy S10 5G. U novu mudellu era inizialmente previstu per esse liberatu più tardi stu mese. Ma a liberazione hè stata ultimamente ritardata - u mutivu era a discussione in corso trà l'operatori partenarii è u guvernu sudcoreanu. Infine, a cumpagnia hà definitivamente cunfirmatu chì Samsung Galaxy U S10 cù supportu per a cunnessione 5G serà liberatu in Corea di u Sud u 5 d'aprile.

Nisun prugramma di pre-ordine serà lanciatu sta volta per i dispositi cù a capacità di cunnette à una reta 5G. In più di a Corea di u Sud, i clienti in i Stati Uniti sò ancu previsti per riceve u mudellu 5G. Furnitu da Samsung Galaxy U S10 5G in i Stati Uniti deve esse esclusivu à Verizon, chì hà cunfirmatu chì a so reta 5G serà lanciata l'11 d'aprile.

Dopu chì Samsung hà liberatu u so Galaxy Fold - u primu smartphone plegable - hà cuminciatu à fucalizza nantu à un novu scopu. Questu marca u lanciu di u primu smartphone cù cunnessione 5G. Verizon in i Stati Uniti pensa à lancià u so serviziu 5G per a Moto Z3 di Motorola. U kick-off si ferà l'11 d'aprile in Chicago è u 13 d'aprile in Minneapolis. Un telefonu da Motorola, ma à u cuntrariu di Samsung Galaxy U S10 ùn hè micca equipatu cun un modem 5G integratu, cusì quelli chì interessanu a cunnessione 5G anu da cumprà u 5G Moto Mod.

Samsung Galaxy U S10 5G hà digià finitu cù successu e teste di verificazione di u signale da l'agenza naziunale sudcoreana. L'annunziu di Verizon di u lanciu di a so reta 5G l'11 d'aprile hà precipitatu una decisione da u guvernu sudcoreanu, chì vole chì a Corea di u Sud sia u primu paese in u mondu à operare cummerciale una rete 5G. In u risultatu, a data di lanciamentu hè stata fissata per u 5 d'aprile.

prezzu Samsung Galaxy U S10 5G ùn hè ancu esse determinatu.

Galaxy s10 culori-1520x794

U più lettu d'oghje

.