Chiudi annunziu

A settimana passata, i risultati di benchmark di l'ultime foldable di Samsung sò stati publicati Galaxy Piegà. Definitivamente cunfirmatu chì hè un mudellu nordamericanu Galaxy U Fold, chì hè ancu a variante internaziunale di stu smartphone, ùn serà micca equipatu cù un processore Exynos. Hè direttamente u travagliu di Samsung. Stu cunfirma i speculations chì a versione mintuvà Galaxy U Fold serà equipatu cù un processore Qualcomm Snapdragon 855, chì hè oculatu, per esempiu, in a versione nordamericana di u smartphone Samsung. Galaxy S10.

I sperti di XDA-Developers anu realizatu un analisi approfonditu di a cumminazione di firmware di u mudellu internaziunale Samsung Galaxy Piega (SM-F900F). Comu parte di l'analisi di u firmware di u smartphone, anu revelatu, frà altre cose, una riferenza à l'SM8150. Questa hè a designazione di u mudellu internu di u processatore Snapdragon 855 In parte di l'analisi, l'esperti di XDA-Developers anu pruvatu à truvà riferimenti simili à a presenza di u processatore Exynos 9820, ma ùn anu micca scupertu. A prima nutizia nantu à questu Galaxy U Fold serà vindutu in duie varianti, chì parevanu digià in ghjennaghju di questu annu. In particulare, si parlava di una versione LTE è 5G, cù a versione 5G più prubabile di esse alimentata da u processore Snapdragon 855.

Samsung Galaxy U Fold hà puntuatu 3418 punti in u singlecore è 9703 punti in u test multicore in teste di benchmark recenti. Samsung Galaxy L'Snapdragon-powered S10+ hà puntuatu 4258 punti in a prova unicu core è 10099 punti in a prova multi-core, chì significa chì hè - almenu in teoria - significativamente più veloce cà. Galaxy Piegà. Tuttavia, hè necessariu di nutà chì i risultati di a prova puderianu esse influinzati da u fattu chì a prova Galaxy U Fold era in esecuzione un firmware di pre-release senza ottimizzazione.

U più lettu d'oghje

.