Chiudi annunziu

In più di i mudelli recentemente liberati, u prossimu smartphone Samsung hà ancu guadagnatu l'attenzione di i media recentemente Galaxy Nota 10. In cunnessione cù stu mudellu, ci hè attualmente speculazione chì si vantarà un disignu cumpletamente senza buttoni fisichi. U prossimu smartphone flagship da Samsung puderia mancanu micca solu i buttoni di u voluminu, ma ancu u buttone di putenza è u buttone Bixby. Cuntrolla Galaxy A Nota 10 puderia esse tuttu nantu à i gesti.

Ùn hè ancu chjaru ciò chì i gesti specifichi o altre altirnativa buttone fisicu Samsung u Galaxy Intende rimpiazzà a Nota 10. A cumpagnia hà presentatu parechje applicazioni di patenti in quale descrive squeezing the edges of the display, chì pò esse usata per realizà diverse azzioni nantu à u smartphone. Stu metudu di cuntrollu ùn hè micca una innuvazione rivoluzionaria - nantu à l'HTC U11, per esempiu, pudete pressu i bordi di u dispusitivu per lancià l'applicazione di càmera. Ma per l'utilizatore mediu, a sustituzione cumpleta di i buttoni fisichi cù gesti pò esse un cambiamentu drasticu chì u fabricatore deve pensà bè.

Elementi di tecnulugia senza buttoni puderanu ancu esse inclusi in certi mudelli di a serie Galaxy È - cusì hè sicuru d'assume chì Samsung vulerà pruvà a tecnulugia nantu à i so smartphones mid-range prima prima di implementà cumplettamente in unu di i so flagships. Tuttavia, deve esse nutatu chì tuttu hè sempre in u stadiu di speculazione. Sicondu i rapporti dispunibili, Samsung puderia u so Galaxy A nota 10 serà liberata in l'aostu di questu annu - dunque semu sorpresi da ciò chì purterà.

Pudete imaginà cuntrullà u vostru smartphone solu cù l'aiutu di gesti? Puderete cumprà un tali telefunu?

Samsung galaxy-nota-10-concept FB

U più lettu d'oghje

.