Chiudi annunziu

Uni pochi mesi fà, certi media anu infurmatu chì Samsung hà travagliatu nantu à un novu Galaxy Tab A. Avia avutu a designazione di mudellu SM-P205. Oghje, Samsung hà annunziatu ufficialmente l'arrivu di una nova tableta chì porta u listessu designu di mudellu. Hè veramente un ottu inch Galaxy Tab A cù supportu S Pen.

U novu pruduttu hà un nome ufficiale Galaxy Tab A cù S Pen 80″. A tableta vanta un display TFT cù una risoluzione di 1920 x 1200 pixel è resistenza IP68 à l'acqua è a polvera. U stylus S Pen si inserisce perfettamente in u corpu di a tavuletta, facendu un trasportu senza fastidiu. Supportendu u S Pen, Samsung hà accoltu à tutti l'utilizatori chì vulianu usà un stylus in cungiunzione cù tablette Samsung più chjuche. Ma questu ùn hè micca u novu mudellu S Pen chì i clienti utteneranu quandu compranu Samsung Galaxy Nota 9 - ùn hè dunque micca pussibule di utilizà u stylus ancu cum'è un cuntrollu remoto. Ma u stylus ùn hà micca bisognu à esse incaricatu in tuttu.

U novu Samsung di ottu inch Galaxy A Tab A hè dotata di un processore Exynos 7904 cù 3GB di RAM è 32GB di almacenamiento cù supportu di carta microSD. A tableta hè ancu dotata di una camera frontale 8 Mpx è posteriore 5 Mpx, un connettore USB-C, offre supportu LTE, è una batteria cù una capacità di 4200 mAh furnisce abbastanza energia. Pagina di u produttu ùn dice micca chì versione Androidu hè in esecuzione nantu à a tavuletta, ma assai prubabilmente serà circa Android Pie cù una UI.

Samsung Galaxy Tabulazione A

U più lettu d'oghje

.