Chiudi annunziu

Serie di smartphones Galaxy L'S10s sò in giru dapoi qualchì tempu, è u tempu hè ghjuntu pianu pianu per u sicondu smartphone flagship di l'annu da Samsung. À propositu di Samsung Galaxy Diversi rapporti, supposizioni è speculazioni sò digià esce nantu à a Nota 10. L'ultimi, chì venenu direttamente da a Corea di u Nordu, suggerenu chì Samsung puderia scappà cù una versione più chjuca Galaxy Nota 10.

Saria a prima volta chì Samsung liberassi dui mudelli di punta distinti Galaxy Notes. Mentre chì u Galaxy S10 hà vistu a luce di u ghjornu in quattru varianti, sta pussibilità ùn hè micca improbabile. Hè abbastanza pussibule chì Samsung, incuraghjitu da u successu Galaxy S10e, pruvarà à ripetiri u listessu cù u so phablet.

Ma sta nutizia hà una cattura - sicondu i rapporti citati, Samsung offre una versione più chjuca di a so propria Galaxy Nota 10 solu in i mercati selezziunati. A bona nutizia hè chì, se u più chjucu Note 10 succede, i clienti in Auropa guasi certamente a vedenu. U mudellu più chjucu hè destinatu à l'utilizatori chì trovanu inconveniente per trattà smartphones troppu grande. Classicu Galaxy U Note 10 deve esse equipatu cù un display di 6,7-inch, cù u mudellu più chjucu pudemu aspittà un display 6,4-inch.

Samsung informa chì ottene cumpunenti per ognunu di i mudelli separatamente da i so fornitori. Una versione più chjuca di Samsung Galaxy A Nota 10 puderia truvà usu trà i clienti chì volenu un phablet ma ùn anu micca bisognu di una visualizazione massiva. U fattu chì stu gruppu di destinazione ùn hè micca insignificante pò esse pruvucatu da u successu di Samsung Galaxy S10e. Un fratellu minore Galaxy Nota 10 puderia ancu esse carattarizatu da un prezzu ligeramente più bassu.

Tuttavia, deve esse tenutu in mente chì questu hè sempre solu speculazione per u mumentu. In più di a divisione in mudelli più grande è più chjucu Galaxy A Nota 10 pò ancu uttene versioni 4G è 5G.

Samsung galaxy-nota-10-concept FB

U più lettu d'oghje

.