Chiudi annunziu

Avete interessatu in a tecnulugia muderna, sistema Android è sopratuttu Samsung ? Vulete dedicà à stu prublema ogni ghjornu, espansione i vostri orizonti è sparte cun informacemè cù i lettori di u servitore samsungmagazine.eu? Sì cusì, è se l'offerta vi interessa, allora site à l'indirizzu ghjustu. Cerchemu un editore chì diventerà parte di questu samsungmagazine.eu è scriverà nutizie da u mondu ogni ghjornu Androidè Samsung. Cerchemu u megliu di voi chì sò capaci di scrive apprussimatamente trè articuli brevi (circa 300 parolle) à ghjornu, ponu processà u testu in inglese scrittu, l'affidabilità hè a so forza è ama a tecnulugia.

Sè vo site ancu impegnatu in altre attività (travagliu, passatempi o scola), allora ancu scrive. Offremu una flessibilità di tempu cumpleta, una remunerazione finanziaria adatta è, sopratuttu, un travagliu chì ùn vi purterà più di duie ore à ghjornu. A cooperazione cù l'altri membri di a squadra è u so sustegnu hè una materia di sicuru.

Sè site interessatu, mandateci un articulu di mostra di almenu 300 parolle scritte in u stilu di l'articuli chì cunnosci da u servitore samsungmagazine.eu. Una applicazione senza un articulu di mostra attaccatu serà rifiutata in anticipu. Per piacè scrive ancu a vostra idea di valutazione finanziaria è mandate l'e-mail interu à l'indirizzu: prace@textfactory.cz

Samsung Magazine
Samsung Magazine

U più lettu d'oghje

.