Chiudi annunziu

Samsung hà annunziatu oghje l'arrivu di novi smartphones di serie Galaxy A. Hot news include Samsung Galaxy A80 è Samsung Galaxy A70. U primu mudellu hà un equipamentu assai interessante, cum'è una camera tripla rotativa slide-out, cù l'aiutu di quale pudete ancu piglià selfies.

Samsung Galaxy A80

Samsung Galaxy L'A80 dà l'impressione chì tutta a so parte frontale hè custituita solu da a visualizazione - ùn truverete mancu u solitu cut-out - chì u smartphone deve à a camera rotativa - è solu frames assai chjuchi. A camera di u smartphone hè dotata di un sensoru di prufundità 3D è un sensor di grandu angulu. U telefunu hè furnutu cù un processore Snapdragon 730 è hà 8 GB di RAM è 128 GB di almacenamiento. U sensoru di l'impronta digitale hè situatu sottu à u display di 6,7 inch cù una risoluzione di 1080 x 2400 pixel, è u smartphone hà a capacità di carica veloce 25W. Una batteria cù una capacità di 3700 mAh cura di l'energia.

Samsung Galaxy A70

Samsung Galaxy L'A70 hà ancu un schermu Super AMOLED di 6,7 inch cù una risoluzione di 1080 x 2400 pixels, cù un sensor di impronte digitali oculatu sottu u vetru. Hè furnutu cù un trio di camere posteriori - un 32MP principale, un 8MP wide-angle è un 5MP cù un sensor di prufundità. A cuntrariu di e fotocamere di smartphone Samsung Galaxy A80, ma e camere di u mudellu A70 sò stabile è ùn giranu micca.

Nantu à u fronte di u smartphone ci hè una camera 32MP, u smartphone hè furnutu cù una batteria cù una capacità rispettabile di 4500 mAh, 6GB di RAM è 128GB di almacenamiento. Un slot per carta microSD hè una materia di sicuru. U processore Snapdragon 665 batte in u smartphone, è stu mudellu hà ancu una funzione di carica rapida. U telefunu serà dispunibule in culori neri, blu, bianchi è coralli.

U sistema upirativu sarà in i dui mudelli Android 9.0 Pie cù a superstruttura Samsung One UI.

Samsung Galaxy A80 fb

U più lettu d'oghje

.