Chiudi annunziu

Ùn hè tantu tempu fà, Samsung hà presentatu una nova serie di mudelli di i so TV QLED per 2019. Tuttavia, hà avà annunziatu chì questi mudelli di TV offrenu ancu una versione completamente nova di u Modu Ambiente, grazia à quale serà pussibule di turnà l'Ambiente. salottu in una galleria d'arte.

Modu ambiente:

U modu Ambiente novu è migliuratu vi permetterà di visualizà e vostre foto preferite, a natura morta decorativa o u modu praticu di clock in u screnu ancu quandu a TV hè spenta. Ma Samsung hà ancu stabilitu una cooperazione cù parechji artisti rinumati, chì e so opere d'arte uniche seranu ancu dispunibili in u modu Ambiente. I prupietarii di i mudelli TV QLED di questu annu puderanu vede, per esempiu, opere di Tali Lennox o Scholten & Baijings nantu à i so schermi.

"Semu orgogliosi di offre u Modu Ambiente, chì ùn solu aghjusta un novu valore, ma permette à u screnu di a TV per esse utilizatu ancu quandu u dispusitivu hè spento, spinghjendu i limiti di l'usu tradiziunale di a TV". disse Jongsuk Choo, Vicepresidente Esecutivu di a Divisione Visual Display di Samsung Electronics. "In i prossimi anni, avemu l'intenzione di cuntinuà à espansione u cuntenutu dispunibule in modalità Ambiente travagliendu cù ghjovani artisti di talentu per offre à i nostri clienti modi ancu più utili per gode di a so TV QLED".

Samsung hà cullaburatu cù artisti talentu per creà è lancià u novu Modu Ambiente, dendu à i cunsumatori l'uppurtunità di cultivà e so case in modu accogliente è ancu di più. Comu parte di u novu Modu Ambiente, per esempiu, Tali Lennox, un mudellu è artista chì hà fattu un nome in l'industria di a moda, ma chì hè ancu famosu per i so pittura à l'oliu astratti, hà unitu cù Samsung. U modu Ambiente offre ancu l'opere di a coppia artistica olandese Scholten & Baijings, chì anu creatu una cullizzioni di diversi oggetti d'arti domestici cumpresi, per esempiu, porcellana è prudutti tessili in culori eleganti è mudelli.

Samsung Magic Screen Ambient FB
Samsung Magic Screen Ambient FB

U più lettu d'oghje

.