Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Vetru temperatu 3D cumpletamente incollatu PREMIUM hè a megliu prutezzione per a visualizazione telefonu. Vetru temperatu 3D PREMIUM hè 0,3 mm di grossu, copre cumplettamente tutta a superficia mostra è ottene una resistenza di 9H. U so vantaghju maiò hè una applicazione assai faciule chì qualcunu pò trattà. Se ùn avete micca fiducia in l'applicazione, pudete firmà magazzini di mattoni è mortar è avè u vetru temperatu 3D colatu à u display gratuitamente.

Vetru temperatu 3D PREMIUM per Huawei P30, P30 Lite è altri..

Pudete cumprà vetru temperatu 3D premium micca solu per i telefunini da a cumpagnia Huawei, ma dinò Samsung, Xiaomi quale Apple. Sò in stock duie versioni di culore, biancu è neru. Un immensu vantaghju hè a pussibilità di copre i graffii o cracke in e parti non-display di a visualizazione. U vetru temperatu 3D prutege u display di u telefunu micca solu contr'à i graffi, ma ancu contr'à scontri è cadute minori. U scopu di Tempered Glass quandu cascà hè prutegge u display da danni. In a maiò parte di i casi, u vetru protettivu serà danatu è a visualizazione resta intatta.

Induve cumprà vetru temperatu PREMIUM 3D?

Pudete cumprà vetru temperatu 3D protettivu premium à e-shop, o direttamente in una tenda di mattoni è mortar. A tenda hà tuttu u vetru temperatu 3D in stock. Tutti l'ordini sò spediti in 24 ore da l'ordine. In a maiò parte di i casi, avete u vetru temperatu 3D in casa da u ghjornu dopu. À u listessu tempu, pudete avè u 3D Tempered Glass lasciatu in a tenda liberu di appiccà. Se incollate u Vetru Temperatu in casa, u pacchettu include i panni di pulizia chì pudete aduprà per pulisce a superficia di u display prima di l'applicazione.

20% di sconto per i lettori di Samsung Magazine

Pour tous les verres trempés de l'e-shop Tvrzenysklo.cz pudete dumandà codice di sconto speciale, grazie à quale avete un scontu di 20%. per tuttu l'ordine. Codice di sconto: samsungmagazine pudete applicà in u primu passu di u shopping cart. Di sicuru, hè ancu pussibule di applicà u scontu direttamente in a tenda.

Vetru temperatu 3D premium Huawei
Vetru temperatu 3D premium Huawei

U più lettu d'oghje

.