Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: L'ultima tendenza in u mondu di a tecnulugia hè u sistema di cuntrollu di casa è di surviglianza chì ùn necessitanu micca una stallazione cumplessa. Parechji pruduttori l'offrenu, per quessa chì a cumpatibilità mutuale a volte sfascieghja. Comu sceglie u dispusitivu dritta per casa intelligente, cusì chì travaglia per voi senza prublemi è risparmià u tempu in u risultatu?

1-1

unità cintrali vs. Apple HomeKit

Un sistema di cuntrollu di casa hè generalmente custituitu da sensori è una unità di cuntrollu chì cunnetta è cuntrolla tuttu. A cunnessione pò esse furnita da a vostra reta di casa (WiFi, Ethernet) o una rete wireless speciale. In pratica, u standard hè più spessu usatu Onda ZZigbee, operante in Europa in a banda di frequenza senza licenza di 868,42 MHz.

Va contru à u flussu Apple HomeKit, chì ùn hà micca bisognu di una unità centrale. A trasmissione di l'infurmazioni travaglia cusì nantu à a basa di cumunicazione diretta trà u sensoru è u dispusitivu Apple. Tali sensors (o diversi accessori) deve esse certificatu Works with Apple Kit di casa.

Tecnulugie intelligenti pichjanu à a porta

È littiralmenti. Pudete digià cumprà oghje serrature intelligenti à a vostra porta di fronte. U serratura intelligente sarà allora sbloccare automaticamente quandu u telefonu accoppiatu hè avvicinatu. Tuttavia, e varianti più caru pò ancu esse sbloccate basatu annantu à a vostra impronta digitale.

Quandu ghjunghje à a porta di fronte, avete bisognu di accende i luci prima. Ghjucanu u rolu principali quì lampadine intelligenti, chì pò creà effetti per occasioni speciali. A matina, vi svegliate à l'ora stabilita accendendu lentamente a luce è illuminate bè u pianu di travagliu di novu mentre cucini. Durante una cena romantica, farà l'atmosfera speciale cù l'illuminazione dimmed. Hè solu un passu prese intelligenti, chì, in più di u cuntrollu di l'operazione remota, permettenu ancu di stabilisce u cunsumu di i dispositi cunnessi.

Puderanu fà u riscaldamentu più efficiente è impediscenu i rifiuti termostati intelligenti, chì ampara gradualmente i vostri abitudini è i paràmetri di temperatura preferiti in stanze individuali. A temperatura pò ancu esse automatizata cù, per esempiu, stazioni meteo intelligenti.

Sicurezza intelligente sta già godendo di una enorme popularità. È ùn hè micca maravigghiusu - uttene una sorveglianza 24 ore à ghjornu di a vostra famiglia attraversu u vostru smartphone. Ùn ci sò micca solu camere di sicurezza cù sensori di muvimentu, ma ancu detectors di fumu è di fughe d'acqua.

2-1

E l'assistenti vocali?

L'utilizatori di i prudutti ponu creà una casa intelligente Apple simpricimenti cuntrullà cù l 'app Home, o ancu megliu cù cumandamenti voce Siri. Per esempiu, hè abbastanza Apple HomePod stabilitu cum'è un centru di casa chì farà l'azzioni desiderate quandu vulete.

Siri sapi quali accessori abilitati per HomeKit avete stallatu in l'app Home è monitoreghja u so statutu. Allora basta à dì "Ehi Siri" è dopu, per esempiu, "Accende i luci" è avete un solu cumandamentu per accende tuttu l'appartamentu.

3-2

Di sicuru, Siri ùn hè micca solu assistente vocale. Per esempiu, Alexa da l'attellu di Amazon o Google Assistant sò ancu dispunibili. Attualmente, sfurtunatamenti, nisun assistente sustene u cecu, ma sicondu l'ultimi rapporti, anu da amparà a nostra lingua questu annu o annu dopu.

Apple HomeKit è creazione di scenarii

Una gamma completa di funzioni di supportu per a casa intelligente Apple HomeKit in più, vi permetterà di creà scenarii, vale à dì truvà parametri è reagisce à elli. Imposendu scenarii intelligenti, pudete cuntrullà micca solu u culore di i lumi in u salottu, ma ancu riduce automaticamente, per esempiu, quandu hè a sera è accende a TV o u projector. U sistema pò ancu regulà megliu l'energia per voi - per esempiu, ombrezza cù persiane in l'estiu per chì l'aria condizionata ùn hà micca bisognu di travaglià, è in l'inguernu, à u cuntrariu, ombrezza per chì u sole riscalda a vostra casa per liberu. .

L'usu di scenarii hè chjave per fà l'attività di ogni ghjornu più faciule. Da u nostru puntu di vista, questu hè u benefiziu chjave di tutta a casa intelligente basata in u sistema Apple Kit di casa.

TIP:

Comparatu à altri sistemi di casa intelligente, aghjunghjendu un novu dispositivu Apple HomeKit estremamente simplice. Tuttu ciò chì duvete fà hè apre l'applicazione Home, cliccate nantu à "Add accessory" è piglià una foto cù a camera di u codice HomeKit di ottu cifre o codice QR chì pudete truvà nantu à l'apparechju o in a so documentazione. Dopu à quessa, basta à nome u novu dispusitivu è assignà à a stanza.

casa intelligente fb

U più lettu d'oghje

.