Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Viber, una di l'applicazioni di cumunicazione più populari in u mondu, vi porta un divertente ghjocu di Pasqua. Cercate l'ova chì i cunigli anu ammucciatu è vincite i nostri premi di Pasqua ! Basta à scaricà u set di Pasqua gratis sticker è cunnette automaticamente à chatbot, induve a ricerca di l'ova principia. U ghjocu di l'ovu vi permette di vince un altru set di sticker allargatu speciale o pudete ghjucà solu per piacè.

I nostri coniglietti di Pasqua anu ammucciatu 3 ova in u ghjocu, chì deve esse scupertu da Pasqua. Una volta truvate unu di elli, riceverete un codice speciale per scaricà l'inseme pagatu cumpletu di stickers di Pasqua assolutamente gratuiti.

U chatbot permette di sceglie dui modi per ghjunghje à u prezzu. Pudete accettà a sfida di i nostri coniglietti è scopre tutti i lochi nascosti induve anu ammucciatu l'ova di Pasqua. Ma ùn hè micca faciule, perchè l'ova sò ammucciati in un campu verde infinitu induve i cunigli crescenu carotte aranciu. Se ùn vulete micca fà una tale ricerca, avemu un'altra opzione per voi. Basta invita ancu trè amichi à ghjucà è riceverete stickers cum'è ricumpensa.

"Credemu chì a nostra idea è u so trasfurmazioni digitale farà piacè à i nostri utilizatori è li furnisce divertimentu. È questu hè ciò chì avemu in Viber, sparghje boni vibrazioni ", hà dettu Zarena Kancheva, Direttore Marketing è PR di Rakuten Viber per l'Europa Centrale è Orientale.

Stu Viber di Pasqua porta un cuntenutu divertente è a capacità di rinfurzà e vostre conversazioni cù stickers cool. Scaricate stickers di Pasqua è gode di a vostra Pasqua !

Viber_CZ_Pasqua
viber fb

U più lettu d'oghje

.