Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: I telefoni Apple o tablette sò generalmente abbastanza caru digià in a versione basica. Se poi decide di andà per un mudellu cù un spaziu di almacenamentu più grande, facilmente pagà cinque mila corone in u casu di l'iPhone. Fortunatamente, però, ci sò gadgets chì vi aiutanu cù a mancanza di spaziu in u vostru iPhone o iPad è à u stessu tempu ùn costanu micca troppu. Unu di elli hè l'unità flash speciale SanDisk iXpand. 

Avemu digià scrittu annantu à u Lightning flash drive iXpand nantu à u nostru situ web parechje volte, è di sicuru ancu nantu à questu rivista, cusì crede chì sapete digià tuttu ciò chì hè impurtante di ella. Tuttavia, uni pochi di caratteristiche principali valenu a pena ricurdà. Hè una estensione de facto di a vostra memoria iOS Dispositivu attraversu una unità flash cù un connettore Lightning, da quale pudete, per esempiu, ghjucà video, filmi o simpricimenti copia di salvezza di e foto nantu à questu. Allora si soffre di una mancanza di spaziu per via di queste cose, puderia esse una spina in u vostru latu. È chì hè u megliu? À u mumentu, hè certamente un fattu chì i sconti enormi sò cascati nantu à questu, è chì in tutte e so varianti di capacità. Pudete sceglie di capacità da 16 à 256 GB, mentre chì u prezzu hè cascatu da quasi a mità per quattru di i cinque mudelli.

Tuttavia, unità flash speciali cù micro USB / USB 3.0, chì pudete cumprà in diverse capacità cù sconti enormi finu à u 50%, anu ancu ricevutu grandi sconti. Trasferisce i schedari da un urdinatore à un dispusitivu micro USB sarà assai faciuli grazia à elli.

Tuttavia, i prudutti sopra citati sò luntanu da tuttu ciò chì hà ricivutu una riduzzione enormi di prezzu in Alza. Allora s'è vo circate una carta di memoria o prudutti simili, assicuratevi di piglià un ochju à a so offerta. Decine di percentu ponu avà esse salvatu, chì hè sicuru di piacè. È attentu, quandu fate shopping, ùn vi scurdate di u codice di sconto per a spedizione gratuita PLATIMONLINE.

ixpand-flash

U più lettu d'oghje

.