Chiudi annunziu

Samsung hà equipatu u so novu smartphone Galaxy Fold with 7,3-inch and 4,6-inch displays, batterie cù una capacità di 4380 mAh. Cunsiderendu chì i flagships trà i telefoni smartphones vantanu di solitu batterie cù una capacità di circa 4000 mAh, a batteria ùn hà micca Galaxy Ùn piegate micca l'entusiasmu o l'ammirazione estremi.

Troppu utilizatori probabilmente ùn saranu micca i vostri Galaxy Fold pò esse usatu in u modu di tableta a maiò parte di u tempu, ma pò esse presumitu chì spessu travaglià nantu à u so telefunu in a so forma dispiegata. Ma hà esigenze più altu nantu à u cunsumu d'energia, cusì hè chjaru chì e persone sò intensamente interessate in a so capacità. Fortunatamente, l'ultime nutizie mostra chì l'utilizatori ùn anu micca da preoccupassi di questu Galaxy Piegate nunda di preoccupassi.

Galaxy Anu digià riesciutu à pruvà u Fold in una quantità di uffizii editoriali di servitori di tecnulugia, cumpresu Sammobile. Trà i risultati pusitivi in ​​questa prova hè u fattu chì a bateria di u smartphone pò facilmente trattà e chjama intensive, navigendu in u web, è travaglià cù u telefunu in forma plegata è aperta. U fattu chì hè Galaxy U Fold hè dotatu di un SoC Snapdragon 855, chì hè paragunatu à u processore Exynos 9820 di i telefoni smartphones di a serie. Galaxy S10 più efficienza energetica.

Tuttavia, l'editori di u situ di Sammobile ammettenu chì per una valutazione veramente objetiva di u rendiment di a bateria, Samsung duverà Galaxy Fold hè sottumessu à una quantità di altre teste, cumprese un paragone di u trafficu nantu à e dati mobili cù u trafficu in una cunnessione Wi-Fi.

U più lettu d'oghje

.