Chiudi annunziu

Nantu à a liberazione Samsung Galaxy Fold hè stata apprezzata da parechji utilizatori regularmente è esperti. Sfurtunatamente, pocu dopu à u lanciu di u smartphone, i primi prublemi cuminciaru à cumparisce. Test inadegwate in u funziunamentu normale puderia esse culpèvule - pare Galaxy U Fold hà solu sottumessu una seria di teste in u laboratoriu. U smartphone presuntamente ùn hà micca abbastanza prutezzione contru l'ingressu di terra, chì puderia avè cuntribuitu à danni à a visualizazione plegable è u deterioramentu di u dispusitivu.

Samsung Galaxy I sperti di iFixit anu decisu ancu di fà un ochju à u Fold, chì hà disassemblatu bè u dispusitivu sta settimana. Duranti u prucessu, un numeru più grande di aperture hè statu revelatu in u disignu di u smartphone, chì circundanu da i dui lati. Hè attraversu questi buchi chì a terra è e particelle straniere ponu facilmente entre in u dispusitivu. Questi ponu facilmente grattate u fragile display OLED è causanu una quantità di prublemi diffirenti.

Trà a cerniera è u display Galaxy Sicondu iFixit, u Fold hè un picculu spaziu, ma cunnetta e duie parti più fermamente ùn deve esse un compitu difficiule. Per esempiu, una cumpagnia face un prublema simili Apple nantu à i vostri MacBooks è MacBook Pros. Dopu à numerosi reclami, a cumpagnia aghjunghjenu una capa di silicone sottu à u teclatu, chì impedisce a penetrazione di terra in l'urdinatore. Sicondu iFixit, Samsung puderia risolve i prublemi cù u so propiu in una manera simili Galaxy Piegà. Tuttavia, una quantità di prublemi puderia ancu esse evitata avvistendu fermamente l'utilizatori contra una manipulazione imprudente di a capa protettiva di a visualizazione di u smartphone.

iFixit hà valutatu Samsung Galaxy Piegate nantu à u campu di riparazione cù dui punti di deci. U smartphone plegable da Samsung hè dunque assai difficiuli di riparà è a visualizazione pò esse facilmente dannighjata durante a riparazione. Samsung Galaxy U Fold deve esse in vendita in i Stati Uniti u 13 di ghjugnu di questu annu.

Samsung Galaxy Piega 1

U più lettu d'oghje

.