Chiudi annunziu

Ci hè sempre una guerra in Internet nantu à se una soluzione di nuvola privata o publica hè megliu. Per dà una idea, sottu u terminu solu suluzione privata, pudete imaginà un servitore NAS in casa chì avete in casa, per esempiu da Synology. A suluzione publica di nuvola hè tandu u nuvulu classicu, rapprisintatu da servizii cum'è iCloud, Google Drive, DropBox è altri. In l'articulu d'oghje, avemu da vede i vantaghji è i disadvantages di sti dui suluzioni. Pruvaremu ancu di risponde à a quistione di quale di sti suluzione hè veramente megliu.

Nuvola privata versus nuvola publica

Sè vo site interessatu in a copia di salvezza di dati è l'usu generale di u nuvulu, allora di sicuru sapete chì u tema di nuvola privata versus nuvola publica hè assai calda. L'utilizatori di diversi servizii sustenenu sempre chì a so suluzione hè megliu. Hanu parechji argumenti à a so dispusizione, alcuni di i quali sò di sicuru curretti, ma altri sò completamente sbagliati. E duie soluzioni anu certamente qualcosa da offre. A nuvola publica hè assai populari in questi ghjorni. Tuttavia, ùn pensu micca chì a parolla "pupulare" và in manu cù a parolla "privacy". U nuvulu publicu hè assai faciule d'utilizà, è parechji di i so utilizatori volenu solu avè tutte e so dati dispunibuli in ogni locu in u mondu, soprattuttu cù una cunnessione stabile è veloce. Cù una nuvola privata, avete a certezza chì avete un dispositivu cù i vostri dati in casa, è tuttu ciò chì succede, i vostri dati ùn sò micca dipendenu di una cumpagnia, ma solu di voi. E duie suluzioni anu i so vantaghji è svantaghji, è se pensate chì cù u tempu solu un nuvulu publicu o solu privatu emergerà, allora site completamente sbagliatu.

Da a sicurità di i nuvuli privati ​​...

U più grande benefiziu in u casu di nuvole private hè a sicurità. Comu dissi prima, sapete esattamente induve i vostri dati sò cullucati. In modu persunale, u mo Synology batte sopra à a mo testa in l'attic, è simpliciamente sacciu chì, s'ellu cullà à l'attic è fighjulà, serà sempre quì, cù i mo dati. In ordine per qualchissia à accede à i dati, tuttu u dispusitivu avissi a èssiri arrubati. Tuttavia, ancu s'è u dispusitivu hè arrubatu, ùn avete sempre nunda di preoccupari. I dati sò chjusi sottu a password è u nome di l'utilizatore, è avete ancu l'opzione addiziale di criptà e dati separatamente. Ci hè ancu un tipu di risicu di u focu è altri disastri naturali, ma u listessu s'aplica à i nuvuli publichi. Ùn possu micca aiutà, ma, ancu s'è i nuvuli publichi anu da rispettà pienamente a lege è risponde à certi standard, mi sentu sempre megliu quandu i mo dati sò à pochi metri da mè piuttostu chè esse guardati da l'altra parte di l'emisferu.

Synology DS218j:

... malgradu esse indipendente da a velocità di cunnessione Internet ...

Un'altra grande funzione chì apprezzemu in a Repubblica Ceca hè l'indipendenza da a velocità di cunnessione. Se tenete u vostru dispositivu NAS situatu in una reta LAN, ùn avete micca da preoccupà se vive in un paese è avete a cunnessione Internet più lenta in tuttu u paese. In questu casu, a velocità di trasferimentu di dati dipende da a larghezza di banda di a rete, vale à dì a velocità di u discu duru installatu in u NAS. Caricà i fugliali grossi à u nuvulu pò dunque piglià literalmente uni pochi di seconde. In u 99% di i casi, u trasferimentu di dati lucali serà sempre più veloce di u trasferimentu di dati à un nuvulu remoto, chì hè limitatu da a velocità di a vostra cunnessione Internet.

... finu à u prezzu.

Parechji utilizatori cuncludi ancu chì u nuvulu publicu hè più prezzu di u privatu. Dipende da quantu paghe per u nuvulu publicu. Hè impurtante di ricurdà chì in u casu di una nuvola publica, pagate una certa quantità ogni mese (o ogni annu) à a cumpagnia chì u gestisce. In ogni casu, se cumprate a vostra propria stazione NAS è operate un nuvulu privatu, allora i costi sò solu una volta è ùn avete praticamente micca preoccupatu di nunda di più. Inoltre, recentemente hè statu dimustratu chì a diferenza di prezzu trà u nuvulu publicu è privatu ùn hè micca cusì vertiginosa. Parechje cumpagnie glubale informanu chì anu pussutu custruisce una nuvola privata per un prezzu simili à u nuvulu publicu. In più, hè risultatu chì ancu s'è i nuvuli publichi anu riduciutu u so prezzu da 50%, più di a mità di l'imprese fermanu sempre cù suluzioni private. U puntu praticu hè chì pudete avè parechji terabytes di dati almacenati in un nuvulu privatu per assolutamente liberu. L'affittu di una nuvola cù una dimensione di parechji terabyte da una cumpagnia hè veramente caru.

publicprivate-quoto

Tuttavia, ancu u nuvulu publicu truverà i so utilizatori!

Allora u mutivu più grande perchè duvete aduprà u nuvulu publicu hè l'accessu praticamente in ogni locu in u mondu induve ci hè una cunnessione Internet. Di sicuru, sò d'accordu cù questu, ma Synology hà realizatu stu fattu è hà decisu di ùn lascià micca solu. Pudete ancu trasfurmà a Synology in un tipu di nuvola publica cù a funzione QuickConnect. Utilizendu sta funzione, create un contu, grazia à quale pudete ancu cunnette à a vostra Synology da ogni locu in u mondu.

Attualmente campemu in un mondu in u quale probabilmente ùn vedemu mai l'unificazione di i nuvuli publichi è privati. In pratica, hè veramente impussibile. Perchè ùn pudete micca furzà tutti l'utilizatori di i nuvuli publichi per scaricà tutte e so dati à i nuvuli privati, ùn hè micca pussibule. Allora vi possu assicurà chì e duie forme di nuvola seranu intornu per un infernu di longu tempu. Sta solu à voi quale suluzione decide.

SYnology-The-Debate-On-Public-vs-Private-Cloud-02

Cunclusione

In cunclusioni, azzaru à dì chì a quistione di u nuvulu privatu è publicu ùn pò micca esse risposta solu. E duie suluzioni anu i so pros è cuns. Tuttavia, hè megliu esse cuscenti di e vostre priorità. Sè vo vulete esse 100% sicuru chì vo avete solu i vostri dati in i vostri mani sottu serratura è chjave, vi duvite sceglie un nuvola privatu. Tuttavia, se avete bisognu di un accessu veloce à i vostri fugliali da ogni locu, ùn vi importa micca induve i vostri dati sò almacenati, cusì l'usu di u nuvulu publicu hè offertu. Tuttavia, se decide per un nuvulu privatu, duvete definitivamente andà per Synology. Synology strives per rende i vostri dati ancu più sicuru è à u stessu tempu offre à i so utilizatori altri benefici chì ponu salvà assai di travagliu è tempu.

synology_macpro_fb

U più lettu d'oghje

.