Chiudi annunziu

Pudete imagine piglià una foto di qualsiasi corpu celeste cù u vostru smartphone Samsung - è in alta qualità? U fotografu sudafricanu Grant Petersen, chì hè specializatu in astrofotografia, hà successu. Cù l'aiutu di u vostru Samsung Galaxy S8 in cumbinazione cù un telescopiu Dobsonian di ottu pollici di basa. A stampa chì andò in u mondu hè stata presa da Peterson da a so basa in Johannesburg. In a foto pudemu vede u pianeta Saturnu pocu prima ch'ellu si piatta daretu à a luna.

A foto hè stata presa cum'è parte di un video giratu à 60fps. Dopu hà processatu u video clip cù un prucessu specificu chì li hà permessu di unisce parechji fotogrammi video in una maghjina più chjara. A NASA, per esempiu, usa un metudu basatu annantu à un principiu simili per processà e so foto di diversi fenomeni astronomichi.

In a fotografia chì Grant Petersen hà sappiutu di creà, hè interessante cumu si descriva cumu u pianeta Saturnu dà l'impressione di un corpu chjucu quandu si vede da a Terra. In fatti, hè u sicondu pianeta più grande di u nostru sistema sulari. Saturnu hè un rispettabile 1,4 miliardi di chilometri da a Terra, mentri a Luna, chì pare incomparabilmente più grande di Saturnu in a foto, hè 384400 chilometri da a Terra.

Samsung Smartphone Galaxy U S8, cù quale u Saturnu hè statu catturatu, hè equipatu di un processore Exynos 8895 è u fabricatore hà equipatu cù una camera posteriore di 12MP d'alta qualità cù a capacità di piglià ritratti d'alta qualità ancu in cundizioni di poca luce.

Galaxy-S8-Saturnu-768x432

U più lettu d'oghje

.