Chiudi annunziu

Samsung hà iniziatu à distribuisce a seconda aghjurnazione per i so smartphones in aprile di questu annu Galaxy Nota 9. L'aghjurnamentu in a forma di un patch di sicurità hè statu ricivutu recentemente da l'utilizatori in Germania, è in più di questu, vene ancu una mansa di funzioni utili, cum'è l'abilità di pianificà u modu di notte nantu à a Nota 9 o l'abilità. per cambià da scatti più stretti è più largu quandu pigliate selfie.

U campu di vista di a camera selfie hè 68 ° per difettu, dopu l'aghjurnamentu pò esse allargatu à 80 ° toccu l'interruttore chì si trova sottu à u buttone di l'otturatore. Questa opzione hè stata introdutta da Samsung in a so serie di smartphones Galaxy S10 è cum'è parte di l'aghjurnamentu di marzu allargatu à i mudelli di a serie Galaxy S9. Avà l'opzione per espansione u campu di vista hè ancu ghjunta à a Nota 9, è forsi l'avete ancu Galaxy S8 à Galaxy Nota 8.

U modu di notte per l'app camera ùn hè micca parte di l'ultima aghjurnazione. Siccomu Samsung hà l'abitudine di portà e so caratteristiche di a camera di punta à i dispositi più vechji, hè pussibule chì vulete mantene alcune di elli esclusivamente à a camera di Samsung. Galaxy S10, rispettivamente per a linea di prudutti currispundenti.

Novu aghjurnamentu per Samsung Galaxy Pudete scaricà a Nota 9 in Settings cum'è di solitu. L'aghjurnamentu, chì hè attualmente dispunibule per l'utilizatori in Germania, hè marcatu N960FXXU2CSDE, è l'utilizatori in altri paesi anu da riceve gradualmente l'aghjurnamentu durante maghju.

samsung_galaxy_nota_9_nyc_2

U più lettu d'oghje

.