Chiudi annunziu

L'oratore intelligente Samsung longu è aspittatu Galaxy A casa puderia finalmente chjappà i scaffali di i magazzini in un futuru prevedibile. Sicondu un portavoce di Samsung chì hà furnitu a so dichjarazione à u situ web Android Authority, a cumpagnia pensa à liberà u parlante durante a prima mità di questu annu.

Significa chì finu à a vendita Galaxy Puderia ghjunghje in casa à a fine di ghjugnu à u più tardi. In principiu, ci hè stata speculazione annantu à u lanciu di vendita in April, ma sfurtunatamenti ùn hè micca successu. Samsung hà introduttu u so parlante intelligente assistente virtuale Bixby più di nove mesi fà cum'è parte di u so lanciu di u so smartphone Samsung Galaxy Nota 9. Ma hè stata tranquilla nantu à a pista da tandu, cù l'eccezzioni di un'altra breve introduzione à a cunferenza di sviluppatori di Samsung è una mansa di recensioni pratiche in linea.

U parlante intelligente da Samsung ùn averà micca faciule in prima in un mercatu chì hè duminatu da i dispositi Google è Amazon dapoi qualchì tempu. Tuttavia, a qualità di sonu relativamente alta chì Samsung hà evidenziatu durante a presentazione puderia furnisce punti extra Galaxy A casa. Allora pò accade chì ci sarà invece di parlanti standard Galaxy Casa per cumpete cù marchi high-end cum'è Sonos.

Mentre finalmente sapemu almenu una data di lanciamentu approssimativa, i dettagli di i prezzi restanu sottumessi per avà.

samsung-galaxy-casa-FB

U più lettu d'oghje

.