Chiudi annunziu

Missaghju cummirciali: Interessatu in a stampa 3D, ma ùn sapete s'ellu vale a pena investisce in una stampante 3D high-end per inizià? Una di e duie stampanti chì vi prisintàmu in l'articulu d'oghje pò esse una grande scelta per voi. Pudete ottene e duie stampanti à un prezzu scontu.

Stampante 3D Anycubic

Anycubic I3 MEGA hè una stampante 3D chì presenta a propria scheda madre sviluppata da Trigorilla cù supportu multi-driver è opzioni di espansione per i porti di input. L'Anycubic I3 MEGA offre una velocità di stampa di 20 - 100 mm / s cù una precisione di 0,05 - 0,3 mm è una dimensione di stampa di 210 x 210 x 205 mm. Grazie à a memoria intelligente, l'impresora hè capace di cuntinuà a stampa in modu fluidu induve l'abbandunò dopu esse spenta è riattivata. Anycubic I3 MEGA vanta affidabilità, bona prestazione, precisione è facilità d'utilizazione.

Stampante 3D Anet A8

Anet A8 hè una stampante 3D DIY à pocu costu chì pudete cumprà per a vostra casa. A stampante hà un display LCD, cinque buttoni per un funziunamentu faciule, supporta schede di memoria SD è stampa offline è altre grandi funzioni. L'Anet A8 hà un mutore avanzatu d'alta velocità è pò travaglià perfettamente cù una varietà di fibre 3D cum'è ABS, PLA, HIP, PP o Nylon. Di sicuru, ùn hè micca bisognu di a paura di u terminu "DIY" - l'impresora vene in forma di un kit di assemblea, ma a maiò parte di l'utilizatori ponu facilmente custruisce. L'interfaccia d'utilizatore di l'impresora Anet A3 8D hè in inglese. A stampante 3D Anet A8 pò esse aduprata per stampà ghjoculi 3D, materiale educativu o dispositi in casa - tuttu dipende di voi è di a vostra creatività.

Anet-A8-fb

U più lettu d'oghje

.