Chiudi annunziu

L'ultimu casu di pirate di l'applicazione di cumunicazione WhatsApp software spia sviluppatu da a cumpagnia israeliana NSO Group, chì pocu tempu si sparse quasi tuttu u mondu nantu à i dispositi mobile cù Android i iOS semplicemente fendu una chjama via WhatsApp - senza chì u destinatariu ùn si ne noti ancu chì una chjama hè accaduta - dimostra una volta di più a vulnerabilità di e plataforme di cumunicazione digitale à u pirate. Stu spyware, chì hè altrimente cunnisciutu per esse usatu in pirate di i cunti privati ​​di i ghjurnalisti, avucati è attivisti di i diritti umani, si crede chì hà violatu a privacy di milioni di utilizatori in u mondu.

In risposta à questu ultimu casu, i cumenti venenu da alcune di e prime autorità in a scena IT globale. Djamel Agaoua, CEO di Rakuten Viber, l'app di cumunicazione più famosa in a regione CEE, hà evidenziatu i seguenti:

"In seguitu à u recente pirate di WhatsApp, i cunsumatori anu da esse cuscenti chì micca tutte l'applicazioni di messageria sò create uguali. Simply put, Viber hè diversu. Chì ? Prima di tuttu, avemu a cura di a privacy ancu prima ch'ella sia diventata una tendenza mainstream. Hè una parte chjave di a nostra cultura, hè in u nostru DNA corporativu. Assicurendu a privacy è a sicurità di a cumunicazione hè una priorità assoluta per noi ", disse Djamel Agaoua. "À Viber dedichemu una quantità veramente grande di e nostre risorse per assicurà a sicurità è a privacy, perchè credemu chì hè assolutamente essenziale per a cumunicazione. A nostra squadra di ingegneri di sicurezza identifica regularmente i risichi potenziali è piglia tutti i passi per prevene l'intrusioni in a nostra applicazione chì avarianu a fiducia di i nostri utilizatori. Ùn simu perfetti è nimu in u mondu pò guarantisci u risicu zero. Tuttavia, facemu tuttu ciò chì pudemu per esse u capu in a messageria sicura è privata - è cuminciamu per fà tutte e chjama è chat criptate per automaticamente.

viberx

U più lettu d'oghje

.