Chiudi annunziu

Sè vo site un fan di tecnulugii muderni, in particulare i mobili, è cercate novi applicazioni, allora site in u locu ghjustu. Mobile Emergency aprirà prestu a so prossima filiale in u Černý Most Center di Praga è cerca assistenti di vendita di vendita per a nova tenda. Offre à i novi impiegati un salariu adattatu è una quantità di bonus di l'impiegati.

Cum'è un assistente di vendita, avarete una carica di travagliu variata, da cumprà o vende telefoni cellulari, accessori, etc., à cunsultà è cunsiglià i clienti. Un certu benefiziu hè ancu u fattu chì diventerete un membru di una piccula squadra di culleghi, in una tenda completamente nova in unu di i centri commerciali più muderni in a Repubblica Ceca. Per alcuni, l'uppurtunità di pruvà l'ultime smartphones è altre tecnulugii mobili trà i primi pò esse una attrazione.

Mobile Emergency offre ancu una quantità di bonus à i so impiegati. Per esempiu, quandu vi unite, uttene un pianu mobile gratuitamente è pudete ancu prufittà di sconti speciali nantu à i prudutti (telefoni, accessori, etc.). In u prucessu, pudete participà à cuncorsi regulari di l'impiegati è à u team building. In più di vari bonus finanziarii è boni di pasto, vi aspetta un salariu finu à 40 000 CZK à u mese.

Pudete truvà più infurmazione è l'uppurtunità di dumandà un impiegu nant'à u situ web Mobile Emergency.

Emergenza mobile
Emergenza mobile

U più lettu d'oghje

.