Chiudi annunziu

Si dice chì Samsung hà travagliatu annantu à un successore di u so smartwatch Galaxy Watch. Hanu vistu a luce di u ghjornu dopu a so liberazione Galaxy Watch Attivu, focu più nantu à u fitness. Samsung Galaxy Watch, chì sò attualmente dispunibili, anu un diametru di visualizazione di 1,1 inch è ùn mancanu una rota rotativa intornu à a faccia. Ma pudemu aspittà una versione mejorata in i prossimi mesi Galaxy Watch.

Successore Galaxy Watch portarà i numeri di mudellu SM-R820 è SM-R830 (varianti Wi-Fi/Bluetooth) è SM-R825 è SM-R835 (varianti LTE). E duie versioni seranu dunque dui mudelli diffirenti, ma ùn hè ancu chjaru cumu si differenziaranu l'una di l'altru, o se Samsung si ferma cù e varianti di taglia 42mm è 46mm. I clienti d'oltremare ponu ancu uttene una variante 5G di seconda generazione Galaxy Watch cù i numeri di mudellu SM-R827 è SM-R837.

In a data esatta di e novi versioni Galaxy Watch avemu da aspittà per qualchì tempu. À u mumentu, sicondu l'infurmazioni dispunibuli, u sviluppu di u firmware pertinente ùn hè ancu in corso, ma l'orologio deve esse presentatu ufficialmente à u stessu tempu cum'è u prossimu. Galaxy Nota 10. Probabilmente seranu novi Galaxy Watch dispunibule in neru, argentu è oru, u almacenamentu internu deve avè una capacità di 4GB.

Ancu u nome ùn hè micca chjaru ancu, ma Samsung pare esse una opzione assai prubabile Galaxy Watch 2. Più vicinu informace in quantu à l'apparenza è e funzioni, anu ancu mantene aspittà per qualchì tempu. Cumu avaristi un novu Galaxy Watch avete rapprisintatu Fateci sapè in i cumenti.

Samsung Galaxy Watch_ Midnight Black (1)
Midnight Black

U più lettu d'oghje

.