Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Viber, unu di i principali app di cumunicazione in u mondu, hà realizatu un sondaghju trà i so utilizatori per sapè ciò chì hè impurtante per elli in a cumunicazione digitale. Hè accadutu in u quadru ufficiale Cumunità Viber Repubblica Cecachì hà più di 92 mila utilizatori. I risposti di più di 2 200 rispondenti anu dimustratu duie tendenze chjaru. Per l'utilizatori in a Repubblica Ceca, cum'è in altri paesi chì anu participatu à l'indagine, a prutezzione di a privacy è a sicurità di e so dati quandu utilizanu l'applicazioni di cumunicazione, i social media è l'Internet in generale hè sempre più impurtante. Questu hè statu cunfirmatu da 56% di i rispondenti. L'indagine hà ancu dimustratu chì u testu hè u metudu principale di cumunicazione per u 68% di i rispondenti, chì hè in linea cù a tendenza globale di favurizà a cumunicazione scritta sopra a cumunicazione verbale. I risultati sò parte di un sondaghju regiunale chì Viber hà urganizatu in ottu paesi di l'Europa Centrale è Orientale è chì implicava più di 100 000 utilizatori di l'applicazione. I risultati à u livellu regiunale anu cunfirmatu una tendenza simile in relazione à a prutezzione di a privacy di i dati di l'utilizatori è a sicurità, induve 70% di tutti i participanti di l'inchiesta consideranu l'elementu più impurtante. U testu hè diventatu a forma di cumunicazione più pupulare in tutti i paesi, chì includenu, in più di a Repubblica Ceca, Slovacchia, Bulgaria, Croazia, Ungheria, Grecia, Slovenia è Serbia.

Attualmente, l'applicazioni di cumunicazione sò una di e zone di cumunicazione in più rapida crescita. A sicurità è a privacy di e dati di l'utilizatori sò pro Viber un elementu chjave, è u CEO di Viber, Djamel Agaoua, hà enfatizatu questu novu dopu à u casu di a violazione di a sicurità di Whatsapp. Viber hà stabilitu criptografia per tutte e conversazioni è chjamate per automaticamente in i dui estremità di a cumunicazione, cusì l'utilizatori ponu esse sicuru chì e so conversazioni private sò sempre prutette. Nisun Viber ancu informace ùn guarda micca nantu à i so servitori una volta chì sò stati consegnati à i destinatari.

Viber_CZ_surveys

In più di a prutezzione di a sicurità è a privacy, u fattu chì l'applicazione offre parechje opzioni per fà i chats più dinamichi, divertenti è persunali hè ancu impurtante per l'utilizatori cechi di l'applicazione Viber. Apprezzanu ancu e funzioni pratiche cum'è a capacità di sguassà, edità o traduce e so conversazioni. A migliione cuntinua di l'applicazione hè una altra priorità per Viber, in più di a prutezzione è a sicurità di e dati di l'utilizatori.

Comu digià dettu, 68% di i rispondenti à l'inchiesta identificanu u testu cum'è u so metudu principale di cumunicazione. U 21% di elli piace u più i stickers, perchè sicondu elli ponu catturà megliu emozioni è sentimenti. Questu hè ancu cunfirmatu da i participanti in altri paesi. Viber spessu localizeghja i stickers, facenduli pertinenti à cumu e persone in quellu paese cumunicanu cun l'altri.

"Ogni pussibilità di esse in cuntattu cù i nostri utilizatori hè impurtante per noi. Avemu cumunità per ogni mercatu in nove paesi in a regione CEE cù un totale di più di 4 milioni di persone. I so feedback nantu à i nostri prudutti è servizii sò assai impurtanti per noi. Sapendu chì a privacy è a sicurità sò impurtanti per elli ci motiva à pagà ancu più attente à questi temi. È cusì i nostri utilizatori sanu chì i so feedback sò impurtanti per noi ", disse Zarena Kancheva, Rakuten Viber Marketing and PR Director, CEE.

Ultimi informace circa Viber sò sempre pronti per voi in a cumunità ufficiale Viber Repubblica Ceca. Quì truverete novità nantu à l'arnesi in a nostra applicazione è pudete ancu participà à sondaghji interessanti.

Viber_CZ_surveys

U più lettu d'oghje

.