Chiudi annunziu

I pruprietarii di smartphone Samsung Galaxy L'S8 + eranu trà i primi à riceve un aghjurnamentu di sicurità di u software prima di u mese. Avà Samsung hà ghjuntu cù un'altra nova aghjurnazione di software per smartphones Galaxy S8+. Ancu s'è sta aghjurnazione ùn porta micca e funzioni novi rivoluzionarie, l'utilizatori ponu aspittà, per esempiu, a funziunalità di a camera mejorata.

U primu paese induve l'aghjurnamenti di u software in forma di patch di sicurezza per Samsung Galaxy Ùn anu vistu u S8 +, era Germania. Samsung hà ancu principiatu a distribuzione di a nova aghjurnazione d'oghje in Germania. Sta volta, u pacchettu di u software hè un pocu più grande di l'aghjurnamentu di sicurezza citatu da u principiu di maghju. L'aghjurnamentu attuale ùn, di sicuru, risolve i prublemi di sicurezza - l'utilizatori duveranu aspittà un'altra aghjurnazione cumpleta in questa direzzione solu in u cursu di u prossimu mese.

A documentazione per l'aghjurnamentu attuale, chì hè nome in codice G955FXXU4DSE4, cita miglioramenti di stabilità à a camera di u smartphone è miglioramenti marginali da l'aghjurnamentu di sicurezza precedente. Mentre a dimensione di l'aghjurnamentu di maghju prima era pocu più di 400 MB, u pacchettu di software d'oghje hè più di 600 MB. Dunque pare chì i cambiamenti chì l'aghjurnamentu hè rispunsevuli sò accaduti in silenziu in u sfondate, ma ùn sò micca completamente insignificanti.

A versione firmware citata per Samsung Galaxy U S8 + hè sempre dimustrabile scaricabile sopra l'aria in Germania. Se ùn pudete micca aspittà, pudete scaricà quì. L'aghjurnamenti di sicurità per i telefoni smartphones Samsung Galaxy U S8 ùn deve micca mantene aspittà longu.

Galaxy S8 Galaxy S8 Plus FB 4

U più lettu d'oghje

.