Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Salvà terabytes di dati di salvezza mentre prutegge contra ransomware. Hè ancu pussibule? Oghje in a vostra cumpagnia (sia chjuca, mediana o grande) avete certamente dati in almenu dui posti - in l'urdinatori è in u nuvulu, per esempiu G Suite o Office 365. Probabilmente avete hardware per a copia di salvezza è utilizate u software appropritatu per questu. È assumemu chì ùn face micca una copia di salvezza di i fugliali in G Suite (cumprese calendarii o e-mail) o Office 365. E se una minaccia di ransomware emerge è unu di i computer di i vostri culleghi resta criptatu?

Avà tocca à voi cum'è amministratore di truvà l'ultima copia di salvezza è restaurà i dati. Ma quandu hè stata l'ultima volta chì avete fattu una copia di salvezza? È pudete imaginà quantu tempu vi purterà per copià decine di gigabyte, se micca terabytes di dati è stallà tutte l'applicazioni di novu. Hè un compitu piuttostu difficiule. Tuttavia, ci hè una suluzione chì ùn hà micca bisognu di investimentu supplementu è, in particulare, permette a ricuperazione immediata di dati (à u livellu di i schedari, paràmetri di l'applicazioni finu à 1: 1 copie di sistemi interi) indipendentemente da cumu avete persu. è induve si trovanu sti dati. È più impurtante, vi purterà un minimu di tempu.

Backup attivu per l'affari

Ùn importa micca s'ellu vulete restaurà un unicu schedariu da un allegatu email o u vostru urdinatore di travagliu virtuale o fisicu tutale. Backup attivu per l'affari offre ancu un timeline da quale avete bisognu di selezziunà u mumentu ghjustu quandu u vostru urdinatore è i so dati eranu salvu - allora avete bisognu di cliccà è pudete travaglià senza prublemi di novu.

In ogni casu, pudete pensà chì a creazione di backups (idealmente automaticamente) in parechji computer in a cumpagnia, solu per esempiu ogni ghjornu, piglià una quantità enorme di capacità di almacenamiento. Semu d'accordu, sia solu parzialmente. Grazie à e copia di salvezza incrementali, solu i cambiamenti di dati chì sò accaduti cumparatu cù a copia di salvezza precedente sò almacenati in u NAS. Cù sta tecnulugia, pudete salvà più di 70% di u spaziu di almacenamiento. È certamente sapete quantu costa oghje per almacenà parechji terabyte di dati, per esempiu in u nuvulu.

Synology DS218j:

Active Backup for Business hè una soluzione integrata in u almacenamentu NAS di a rete Synology chì ùn richiede micca investimentu in termini di licenze (hè veramente liberu) è pò esse facilmente implementatu da l'amministratore esistente di a vostra infrastruttura IT. Ùn avete bisognu di cunsultanti caru o di una cumpagnia esterna per pudè stallà una copia di salvezza automatizata di i dati di a vostra cumpagnia (da l'urdinatore, fisicu è virtuale, è da i servizii di nuvola cum'è G Suite o Office 365) sè stessu, senza spese supplementari. . Pudete facilmente monitorà è gestisce da un locu. Sè avete stabilitu tuttu bè, i vostri impiegati è l'utilizatori ùn saranu micca affaccati per avè da piglià cura di qualcosa elli stessi. Ùn vulemu mancu chì da elli.

È avà una situazione un pocu critica chì ùn vulemu chì nimu hà da trattà in ogni mumentu - Ransomware. Si pò accade à tutti noi, ci truvemu di colpu davanti à una schermu chì ci dumanda di pagà una quantità (più chjuca o più grande) è s'ellu ùn fate micca, i vostri dati restanu criptati per sempre. Ùn pudete micca cuntinuà à travaglià è a chance di dati esse unblinded hè quasi zero. Chì avà ? Cù Active Backup for Business, basta à fighjà a cronologia di backups è selezziunate quellu chì ùn hà micca affruntatu stu prublema. È ùn avete micca da preoccupà, grazia à i backup incrementali, pò esse una copia di salvezza chì hè uni pochi di ghjorni, ore o ancu minuti.

Synology-Active-Backup-for-Business

A scelta di a suluzione ghjusta di salvezza hè cumplicata - da u prezzu di l'hardware, attraversu licenze è paragunendu caratteristiche è funziunalità chì ùn sapete ancu s'ellu avete daveru aduprà. Cumprate hardware separatamente è software separatamente? Active Backup for Business hè una suluzione chì ùn vi costa nunda - hè senza licenza, avete solu avè un Synology NAS cumpatibile in a vostra cumpagnia.

È ùn parlemu micca di solu suluzioni di servitore caru, Active Backup for Business funziona in modu affidabile ancu in dui o ancu dispositi NAS à una sola baia, nantu à quale pudete avè solu salvatu dati finu à avà. U vantaghju di una tali suluzione integrata? Risparmiate u tempu necessariu per restaurà e dati, grazia à e copie di salvezza incrementali chì risparmiate assai in a capacità di almacenamiento, è avete salvatu micca solu i dati stessi, ma ancu l'applicazioni è i so paràmetri, ancu quelli in u nuvulu.

synology

U più lettu d'oghje

.