Chiudi annunziu

Ci hè una quantità di casi chjaru per i telefoni di punta di Samsung, ma u PanzerGlass ClearCase difiere da u restu di a gamma in certi aspetti. Questu hè perchè hè una tappa, tutta a volta di quale hè fatta di vetru temperatu cù un altu gradu di durezza. Grazie à questu, l'imballu ùn hè micca solu veramente durable, ma offre ancu altre proprietà utili. Dopu tuttu, hè ancu per quessa chì avemu decisu di pruvà in a redazione.

ClearCase ghjunghjerà in un pacchettu cù una parte interna retractable, chì hè digià abbastanza tipica per PanzerGlass. Dentru, ci hè veramente solu una copertina furnuta cù una film protettiva, chì pudete strappà praticamenti immediatamente è mette u casu nantu à u telefunu. Informace nantu à a scatula anu ancu revelatu chì ClearCase hè resistente à i graffi, cascate è hè capaci di assorbe a forza di l'impatti chì puderanu dannà i cumpunenti di u telefunu.

E caratteristiche evidenziate sò chjaramente utili, ma u più benefiziu hè a prutezzione speciale contra u giallu. A decolorazione dopu l'usu longu hè un prublema abbastanza cumuna cù imballaggi puramente trasparenti. In ogni casu, PanzerGlass ClearCase hè un passu avanti in questu sensu, è i so bordi conservanu un aspettu limpiu è trasparente, per esempiu, ancu dopu più di un annu di usu. In questu rispettu, PanzerGlass certamenti meriteghja elogi.

In quantu à u pacchettu cumpletu, a so parte più interessante hè senza dubbitu a parte posteriore fatta di vetru temperatu. In particulare, hè u vetru PanzerGlass, basicamente u listessu chì u fabricatore offre cum'è prutezzione per i display di u telefuninu. In u casu di l'imballu, però, u vetru hè ancu 43% più forte, per quessa, hà un grossu di 0,7 mm è hè cusì capaci di offre una prutezzione ancu più altu. Malgradu u grossu più altu, u supportu per i caricatori wireless hè mantinutu. U revestimentu oleofobicu rende ancu u vetru abbastanza resistente à l'impronte digitali, facendu più o menu pulitu a maiò parte di u tempu, almenu paragunatu à i retro di vetru. Galaxy S10, chì sò literalmente magneti di impronte digitali.

I bordi di u casu anu proprietà anti-slip è sò fatti di TPU, cusì sò comprensibilmente più suave chì u vetru temperatu nantu à u spinu. Malgradu questu, l'imballu hè abbastanza duru in generale, chì assicura a massima prutezzione. Tuttavia, hè un pocu problematicu per sguassà u casu da u telefunu è hè necessariu un pocu di cumpetenza. L'applicazione, invece, hè senza prublemi. A causa di i bordi menu flessibili, avete ancu bisognu di esercite più forza quandu pressu i buttoni laterali, ma questu ùn hè micca un grande ostaculu o ancu un negativu.

Tuttavia, ciò chì aghju da elogiare sò i cut-outs precisi per u portu, jack, speaker, microphones and cameras - tuttu si adatta perfettamente è pudete dì chì PanzerGlass hà cusitu u so casu cù un novu. Galaxy S10 veramente su misura. Tutte e parti vulnerabili di u telefunu sò prutetti - i bordi di u casu si stende ancu ligeramente sopra i bordi, cusì u telefunu pò esse piazzatu cù a schermu sottu senza teme di scratch. Malgradu questu, però, ClearCase hè cumpatibile cù tutti i vetri protettivi da PanzerGlass (revisione quì)

PanzerGlass ClearCase Galaxy S10_4-squashed

Sè vo site un fan di u minimalismu, vulete mantene u vostru disignu quant'è pussibule Galaxy S10 è à u stessu tempu prutegge u più pussibule, allura PanzerGlass ClearCase hè una grande scelta. In modu persunale, mi piaceva assai u casu è ancu dopu à più di un mesi d'usu, ùn mi sentu inclinu à caccià u telefuninu (è ùn sò micca assai piacevule à e copertine in generale). U disignu discretu inseme cù una alta prutezzione è soprattuttu a prutezzione contra l'ingiallimentu facenu u PanzerGlass ClearCase probabilmente unu di i migliori casi in u mercatu per l'ultimi flagships Samsung. Hè dispunibule per tutti i trè mudelli - Galaxy S10e, S10 è S10+.

PanzerGlass ClearCase Galaxy S10
PanzerGlass ClearCase Galaxy S10 FB

U più lettu d'oghje

.