Chiudi annunziu

L'arrivu di Samsung Galaxy A Nota 10 hè sempre più aspittata. Quandu si avvicina, u numeru di guess, rumori, ma ancu di fughe più o menu credibili cresce ancu. L'ultimu pigghia a forma di renders creati in un sistema CAD è mostra u fronte è u spinu di u dispusitivu. A filtrazione palesa parechji fatti interessanti chì ùn piace micca à tutti.

I filtri apparsu nantu à u servitore 91Mobiles in cullaburazione cù OnLeaks. Una di e cose principali chì pudemu nutà nantu à elli hè l'absenza di un jack per cuffie. Inoltre, l'absenza di un buttone per Bixby hè ancu notu, à u cuntrariu, ci sò buttuni fisichi per u cuntrollu di u voluminu è u putere off. Fighjendu a cima di a visualizazione, pudemu vede chì u cutout per a camera frontale hè stata più vicinu à u centru.

I filtri citati duveranu vede più chjucu, più prezzu Galaxy Nota 10 cù un display di 6,3-inch è una sola camera frontale. Sicondu certi rapporti, u mudellu Pro più grande deve avè a camera frontale situata in u cantonu di a visualizazione. Hè speculatu chì Samsung Galaxy A cuntrariu di u so fratellu più chjucu, u Note 10 Pro hà una camera doppia frontale, simile à u mudellu. Galaxy S10+. In cunnessione cù u mudellu 5G, si parla di trè camere frontali, chì, però, avarà un impattu significativu in l'apparizione di u cutout in a visualizazione.

In quantu à a parte posteriore di u dispusitivu, una camera tripla pò esse vistu nantu à i rende, pusatu verticalmente in u cantonu superiore manca. Per un cambiamentu, u buttone putenza fisicu hà spustatu à u latu manca di u dispusitivu sottu à i buttoni vulume, lassannu u latu drittu di u dispusitivu "pulita". A causa di l'absenza di un buttone per Bixby, si pò assume chì u buttone di putenza ripiglià sta funzione. Sistema upirativu Android Per esempiu, Pie permette à l'utilizatori di stabilisce una longa pressa di u buttone di putenza per attivà Bixby Voice. A verità hè chì un buttone fisicu separatu per attivà Bixby ùn mancava di significatu per l'utilizatori chì parlavanu una lingua per a quale Bixby mancava di supportu.

dimensioni Samsung Galaxy Sicondu OnLeaks, a Nota 10 deve esse 162,6 x 77,4 x 7,9 millimetri. Pudete vede i rendering in a galeria di foto di stu articulu.

Galaxy Nota 10 Leak 3
Surghjente

U più lettu d'oghje

.