Chiudi annunziu

Samsung hà presentatu u so propiu monitor di ghjocu à a fiera annuale di ghjocu E3 in Los Angeles sta settimana. U CRG5 5-inch hè u primu monitor da Samsung per esse cumpatibile cù Nvidia G-Sync. U CRG49 hè l'ultima aghjunta à a famiglia di monitori di ghjocu curvi innovatori, cum'è u monstruoso CRG9 di XNUMX inch.

U novu pruduttu novu in u campu di i monitori di ghjocu da Samsung vanta una risoluzione Full HD di 1920 x 1080 pixel, a curvatura 1500R disponibile più nitida è prumette una sperienza di ghjocu perfettamente immersiva cù u so angolo di vista ultra-largu di 178 °. A freccia di rinfrescante di a visualizazione hè un rispettabile 240Hz, a risposta di u monitor hè 4ms. Samsung prumetti ancu un rapportu di cuntrastu di 5: 3000 è una luminosità massima di 1 nits per u so novu CRG300.

In termini di cunnessione, u CRG5 hè equipatu cù un DisplayPort 1.2, un paru di porti HDMI 2.0 è un jack 3,5mm. A cumpatibilità Nvidia G-Sync assicura una sperienza di ghjocu liscia cù bassa latenza. L'utilizatori puderanu stabilisce una calibrazione diversa per diversi generi di ghjocu è creà finu à trè profili differenti per u monitor.

U CRG5 vanta un disignu cù frames minimi in trè lati è un stand stabile è ergonomicu, ma a visualizazione serà ancu muntabile à u muru. Vendite in u mondu sanu di l'ultime monitor di ghjocu curvo da Samsung principiarà in u terzu trimestre di questu annu, u so prezzu hè statu stabilitu à 399,99 dollari, vale à dì circa un pocu più di 9 mila corone.

E dimensioni di u monitor senza stand sò 616.6 x 472.3 x 250.5 millimetri, u pesu senza stand hè 4,6 kilogrammi.

14 Fonte: Samsung

U più lettu d'oghje

.