Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: L'unità flash USB SanDisk Ultra Dual Drive m3.0 facilita a mossa di cuntenutu digitale da u vostru telefunu à u vostru urdinatore è viceversa. A memoria hè dotata di un cunnessu USB 3.0 à una estremità è un connettore microUSB à l'altru. Cusì pudete facilmente spustà i fugliali è altri cuntenutu digitale trà i vostri dispositi - smartphone o tableta cù Androidem è un laptop o PC desktop o Mac. L'interfaccia USB 3.0 furnisce alta velocità di trasferimentu è hè cumpatibile cù i porti USB 2.0. Cù l'applicazione SanDisk Memory Zone, avete un cuntrollu tutale di a dimensione di memoria è di u cuntenutu digitale nantu à i vostri dispositi.

Compatibile cù OTG Android dispusitivi

L'unità flash USB SanDisk Ultra Dual Drive m3.0 hè cumpatibile cù smartphones è tablette cù Androidem sustene a funzione OTG (On-The-Go).

Libera a memoria nantu à u vostru smartphone o tableta

L'unità flash USB SanDisk Ultra Dual Drive m3.0 offre una liberazione rapida di u spaziu in a memoria di smartphones è tablette cù Androidem è pudete piglià parechje più foto è video.

Trasferisce facilmente u cuntenutu digitale trà i computer è i dispositi Androidem

L'unità flash USB SanDisk Ultra Dual Drive m3.0 vi permette di trasfurmà è sparte facilmente documenti è cartulare trà u vostru urdinatore o laptop è i dispositi in esecuzione. Android.

Connettori per i porti microUSB è USB 3.0 

Un disignu eleganti cù a pussibilità di scaccià è fora di i cunnessi USB 3.0 è microUSB, cumpatibilità retrocede cù l'interfaccia USB 2.0 è, soprattuttu, trasferimentu veloce di dati sò i vantaghji di sta unità flash USB.

USB 3.0 ad alta velocità per trasferimenti di fugliali super-rapidi finu à 150 MB/s

L'interfaccia USB 3.0 permette trasferimenti assai veloci di dati è fugliali, cum'è i filmi, à una vitezza di 150 MB/s. USB 3.0 hè assai più veloce di USB 2.0.

Capacità finu à 128 GB

L'unità flash USB SanDisk Ultra Dual Drive m3.0 hè dispunibule in capacità da 16 GB à 128 GB.

lampu

U più lettu d'oghje

.