Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: L'unità esterna durabile SanDisk® Extreme Portable SSD furnisce alta velocità di trasferimentu di dati. A velocità di lettura ghjunghje sin'à 550 MB/s. Per quessa, hè u almacenamentu perfettu per almacenà è trasfurmà video è foto in alta risoluzione. Questa unità risponde à i standard IP55, resistendu a pioggia, l'acqua accidentale è a polvera.

Velocità di lettura finu à 550 MB/s

Grazie à una alta velocità di trasferimentu di dati (finu à a velocità di lettura di 550 MB/s), sta unità esterna permetterà di trasfurmà e dati da i dispositi cunnessi in pocu tempu.

Capacità finu à 2 TB

U SSD Portable Extreme® offre finu à 2 TB di spaziu di almacenamento per e foto è video in alta risoluzione, ma ancu per i fugliali di musica. Questa unità esterna hè a suluzione ideale per u vostru travagliu creativo.

Funziona cù i dispositi Mac i Windows è cù l'interfaccia USB-C è USB-A

Questa unità esterna hè pensata per travaglià perfettamente cù e duie piattaforme, sia Mac sia Windows, è hà una interfaccia USB 3.1 cù un connettore Type-C è vene cun cavi USB-C è un adattatore  USB-C à USB-A, chì significa chì travaglia cù tutti i dispositi attuali è legati è hè prontu ancu per i novi dispositi.

Disegnu compactu, formatu chjucu

Ciò chì hè chjucu hè bellu! SanDisk Extreme® Portable SSD offre un altu rendiment è una grande capacità, e so dimensioni sò chjuche è compatte. Hè più chjucu cà un telefuninu.

Tecnulugia di punta

Più di 25 anni fà, u primu discu SSD hè statu pruduttu sottu a marca SanDisk, è questu era solu u principiu. Semu à l'avanguardia di a tecnulugia, è simu cunfidenti chì i nostri prudutti cuntinueghjanu à furnisce un rendimentu senza paragone chì pudete confià.

ssd fb

U più lettu d'oghje

.