Chiudi annunziu

Leaks ligati à u Samsung previstu Galaxy Nota 10 a Galaxy Nota 10 Pro, hè diventatu sempre più recentemente. Da u principiu, era chjaru à tutti chì ci saria uni pochi di differenzi trà i dui mudelli - cumpresa a diffarenza in a dimensione è e dimensioni di a visualizazione. Grazie à l'ultima filtrazione, pudemu avè una volta di più una idea più vicinu di cumu i dui mudelli di u prossimu flagship di Samsung differiscenu l'una di l'altru.

Visualmente voi Galaxy Nota 10 i Galaxy U Note 10 Pro serà abbastanza simile. Dentru, però, ammucciaranu diverse equipaghji è alcune funzioni. I dui mudelli ponu ancu esse previsti per avè una variante 5G separata, chì per u mumentu serà dispunibule solu in mercati selezziunati induve e rete 5G sò digià lanciate. Almenu pudemu avè una stampa apprussimativa di a diffarenza di dimensione trà i display di i dui mudelli grazia à l'ultima filtrazione di a film protettiva. A visualizazione di u mudellu più chjucu (Galaxy Nota 10) probabilmente averà una schermu di 6,3-inch, mentre chì u so fratellu più grande presentarà un display di 6,75-inch.

Se guardemu più attente à i filmi, pudemu avvistà chì mancanu cutouts per e camere frontali di i dui smartphones. U mutivu hè u più prubabile di u fattu chì e dati esatti nantu à e dimensioni di a camera frontale ùn sò ancu dispunibili. AT Galaxy Nota 10, in ogni modu, pudemu probabilmente cuntà nantu à a camera frontale, situata in u centru di a parte superiore di a visualizazione, mentre chì a camera frontale duale di u più grande. Galaxy U Note 10 serà piazzatu in u cantonu drittu di u display di u telefunu.

Un'altra di e recenti filtrazioni per un cambiamentu suggerisce chì, in quantu à i bordi di u display, ci sarà Galaxy Nota 10 s'assumiglia à u mudellu Galaxy S10. Per u mumentu, Samsung ùn hà micca divulgatu alcun dettagliu ufficiale riguardanti i mudelli futuri.

Galaxy Nota 10 Leak 2
Surghjente

U più lettu d'oghje

.