Chiudi annunziu

Tù ùn ti piace trasferimenti di schedari tedious trà u vostru androidcù un smartphone o tableta è un urdinatore? Allora avemu un grande punta per l'accessori chì puderanu risolve i vostri prublemi. L'unità flash speciale SanDisk Ultra Dual USB Drive m3.0 hè ghjunta à u nostru uffiziu, chì vi farà scurdà di a frasa "trasferimentu di dati longu" una volta per sempre dopu avè usatu per a prima volta. Allora andemu un ochju più vicinu. 

Trattamentu è specificazioni tecniche

Ancu s'ellu hè SanDisk Ultra Dual USB Drive m3.0 un veru picculu, ùn hà assolutamente nunda di vergogna. E so proprietà sò più cà impressiunanti in cunsiderà a so dimensione. Se decide di cumprà, riceverete una unità flash à doppia faccia cù porti USB 3.0 da una parte è micro USB da l'altra, chì assicuranu a compatibilità cù i telefoni cù Androidem, chì supportanu USB OTG, è ancu in PC o Mac. Quandu trascinate i fugliali grossi da u vostru urdinatore à sta unità flash, sarete di sicuru cuntentu cù a velocità di trasferimentu USB 3.0, chì righjunghji sin'à 130 MB/s. In quantu à u corpu, misura 25,4 mm x 11,7 mm x 30,2 mm è pesa 5,2 grammi. Di sicuru, ùn devi micca preoccupatu, per esempiu, chì u lampu ti spinghje in a vostra sacchetta o qualcosa simili. Hè veramente miniatura. 

DSC_0111

Trattamentu di u Ultra Dual USB Drive m3.0 hè assai simplice. U pruduttu in realtà hè custituitu solu di porti interconnessi cù un chip d'almacenamiento incrustatu in un quadru di plastica, chì serve ancu com'è una spezia di "rail" in casu chì i porti individuali sò allargati, o cum'è prutezzione in l'eventu chì i dui porti sò inseriti. A causa di u sistema di slide-out, hè prubabilmente innecessariu di nutà chì solu un portu hè sempre dispunibule, per quessa, ùn cuntate micca u fattu chì, per esempiu, avete da cunnette un urdinatore à un smartphone "direttu". In generale, u prucessu di u lampu hè, in my opinion, veramente grande, è crede chì parechji di i so patroni accunsenu cun mè. Hè simplicemente diversa, è questu hè ciò chì a rende dannatamente sexy. 

Pruvenza 

A missione principale di l'Ultra Dual USB Drive m3.0 flash drive hè di simplificà significativamente u trasferimentu di fugliali da una tableta o smartphone cù u sistema. Android à PC o Mac è viceversa. Di sicuru, hè ciò chì aghju focu annantu à a mo prova, per pudè dopu pruvà chì u fabricatore hà ghjustu. U trasferimentu di i schedari hè veramente un pezzu di torta è pensu chì vi piacerà ancu. 

Per gestisce i schedari, ci hè un s AndroidHè necessariu di scaricà l'applicazione SanDisk Memory Zone da u Google Play Store, chì hè di sicuru dispunibule gratuitamente. Una volta vi scaricà lu à u vostru smartphone o tableta è lanciari lu per a prima volta, vi basta à accunsentì uni pochi di finestri è voilà, u trascinamentu di cuntenutu pò principià. 

L'ambiente di l'applicazione hè estremamente simplice, chì face u travagliu cun ellu assai veloce. Tuttu ciò chì duvete fà hè sempre sceglite u locu di i fugliali salvati, cercateli in a sezione selezziunata, marcateli è dopu solu mandà li esattamente in a direzzione chì vulete - vale à dì da una unità flash à un smartphone o tableta o viceversa. . In u casu di trasferimentu di fugliali da una unità flash à un PC o viceversa, tuttu hè assai più simplice. L'Ultra Dual USB Drive si comporta cum'è una unità flash classica nantu à l'urdinatore, per quessa, ùn avete micca bisognu di scaricà alcuna applicazione supplementaria per gestisce, ma simpricimenti trascinate i fugliali da ellu o copiate in u stessu modu simplice. Grazie à l'alta vitezza di trasferimentu, ùn avete ancu micca prublema per copià i filmi più grande, chì pudete poi trascinate da una unità flash à u vostru telefunu. 

Parlendu di u muvimentu di dati da un smartphone à una unità flash, hè certamente faciule di mencionà chì l'app permette di sguassà automaticamente i fugliali trascinati da u telefunu à u Ultra Dual USB Drive, grazia à quale pudete, cun un pocu esageratu, vede. l'aumentu di a vostra memoria in un trasferimentu direttu. Di sicuru, ùn avete micca bisognu di attivà sta opzione è aduprà u flash drive de facto solu per trasfiriri o fà una copia di salvezza di i vostri fugliali. In corta, u so usu hè largu. 

DSC_0117

Curriculum vitae 

Mi piace assai a valutazione finale di prudutti simili. Ùn ci hè praticamente nunda per quale aghju da dà punti minus, è à u cuntrariu, e cose chì valenu a loda sò benedettu. Sure, qualchissia pò argumentà chì u lampu ùn pò micca durà longu per via di u disignu speciale. In ogni casu, si pò risponde chì hè solu un impositu per cunsulazione in forma di dimensioni miniatura. Dopu tuttu, sò unu di i vantaghji principali di stu pruduttu. Tuttavia, u più grande hè senza dubbitu l'affidabilità è, sopratuttu, a simplicità di trasferimentu di dati. Allora s'è vo odiate cupià e foto, musica o video trà u vostru smartphone o tableta è PC per via di a necessità di cunnette i cables, questu accessori da SanDisk hè qualcosa chì ùn deve esse micca mancatu in a vostra casa. Un bonu bonu hè a grande selezzione di varianti di almacenamiento è u prezzu assai bassu. Allora possu ricumandemu solu per mè stessu. 

DSC_0118
sandisk fb

U più lettu d'oghje

.