Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Vivemu in l'era di e case intelligenti, induve quasi tuttu ciò chì ci circonda pò digià avè a parolla "smart" in u so nome. Ancu s'ellu sò più spessu luci o parlanti, e macchine di caffè ùn sò certamente micca eccezzioni. Per mudelli selezziunati, pudemu cumprà un cusì chjamatu JURA Smart Connector, chì avemu cunnette à a macchina di caffè è poi pudemu cunnette direttamente à u nostru telefunu.

Cumu funziona u JURA Smart Connector ?

Il suffit de brancher le petit connecteur à votre macchina da caffè JURA è da u puntu di vista hardware avemu fattu. Grazie à questu, pudemu avà cunnette à a nostra macchina di caffè utilizendu l'App JURA Connect, attraversu quale avemu un numeru di funzioni novi. Dopu tuttu, pudemu aduprà l'applicazione per cunnette a macchina di caffè à u nostru telefunu è dopu grazia à u prugramma App JURA Coffee cuntrullà lu è, per esempiu, avè caffè brewed à u vostru gustu direttamente da u lettu, ma pudemu ancu verificà diverse statistiche, aghjustà i paràmetri è l'accessori, avè una visione perfetta di u mantenimentu è u statu di pulizia, è assai di più. Tuttu u travagliu via l'interfaccia Bluetooth, cusì vi tuccherà à esse in u spaziu per cuntrullà a macchina caffè.

Tuttavia, ciò chì mi pare a bellezza assoluta di l'app hè a capacità di preparà a vostra bevanda desiderata finu à l'ultimu dettagliu. Utilizendu l'applicazione, pudemu stabilisce a quantità è a temperatura di l'acqua, a forza di u caffè, o, per esempiu, a quantità di latte. Grazie à e statistiche sopra citate, pudemu ancu avè una visione generale perfetta di l'usabilità di a nostra macchina di caffè, chì certamenti risparmià soldi, per esempiu, per i pruprietarii di l'imprese in quale l'impiegati si indulgenu à beie caffè. Sta dati pò aiutà in u mantenimentu di a macchina di caffè stessu, cum'è ùn sarà mai più chì certa pulizia ùn hè micca scurdatu. Inoltre, l'applicazione hè cusì simplice chì pudete sente da parechji lati chì i paràmetri nantu à questu sò assai più faciuli cà nantu à a macchina di caffè stessu.

Cumpatibilità

L'app stessu hè cumpatibile cù macchine di caffè ENA 8, D6, S8 Silver, S8 Chrome, E6, E60, E8, E80, WE6, WE8, J6, Y6 è i mudelli prufessiunali sò X6, X8, GIGA X3 / X3c Professional è GIGA X8 / X8c Professional. In quantu à u JURA Smart Connector stessu, per questu avete bisognu di avè macchine di caffè cum'è GIGA 5 (da a versione software 2.21), Z6, E8, E80, E800, E6, E60 è E600, è da mudelli prufessiunali hè GIGA X9. /X9c Professional, GIGA X8/X8c Professional, GIGA X7/X7c Professional, GIGA X3/X3c Professional è GIGA W3 Professional.

juraru

U più lettu d'oghje

.