Chiudi annunziu

Actualizazione di ghjugnu per i telefoni smartphones Samsung Galaxy L'A50 hè in u mondu dapoi qualchì ghjornu. L'aggiornamentu di u software hà prumessu di portà i soliti miglioramenti di stabilità di u sistema cù una quantità di correzioni di bug di sicurezza di vari gradi di gravità. Ma l'aghjurnamentu hà ancu purtatu sorprese à l'utilizatori in a forma di una manciata di funzioni novi chì ùn sò micca stati inizialmente menzionati ufficialmente in ogni locu.

Marcatu cum'è A505FDDU2ASF2, l'aghjurnamentu di u firmware pare chì porta u Modu Notte per a camera è u Modu Slo-mo per i bisogni di registrazione di video, in più di e migliure è correzioni citate sopra. Inoltre, i telefoni smartphones anu guadagnatu un numeru Galaxy L'A50 hà ancu una nova capacità di scansà rapidamente è facilmente i codici QR senza a necessità di Bixby Vision. Ricertamenti, mudelli anu ancu ricevutu sta funzione Galaxy S9, Galaxy Nota 9 a Galaxy S10.

Un numeru di pruprietarii di smartphone Samsung Galaxy L'A50 in India hà dettu chì e funzioni di a nova camera sò diventate dispunibuli solu dopu avè resettatu i paràmetri di a camera. Era simili in u passatu, per esempiu, cù mudelli Galaxy A30 a Galaxy A40s induve u modu di càmera Slo-Mo purtatu da l'aghjurnamentu di u software era solu utilizzabile dopu à resettate i paràmetri di a camera. Pudete resettate i paràmetri aprendu l'app di càmera, toccu l'icona di paràmetri è selezziunate l'opzione di resettore di paràmetri in u fondu di u menu appropritatu. In più di e migliure minori citate è correzioni di bug di sicurezza cù i pruprietarii di Samsung Galaxy Dopu l'aghjurnamentu, l'A50 pò ancu aspittà, per esempiu, correzioni per numerosi vulnerabili, sia in l'ambiente di u sistema operatore. Android, è ancu in u software propiu di Samsung.

Più dettagli riguardanti l'aghjurnamentu di u software di ghjugnu per i telefoni smartphones Samsung Galaxy A50, pudete leghje quì. L'aghjurnamentu hè dispunibule attraversu i canali di solitu.

sasmung-Galaxy-A50-FB

U più lettu d'oghje

.