Chiudi annunziu

Samsung hà svelatu u mudellu assai aspittatu prima di sta settimana Galaxy A80. Unu di i so aspetti più interessanti hè a camera - a camera di trè lenti si trova nantu à u spinu di u dispusitivu per i scatti standard, ma quandu vulete piglià un selfie, pò esse spustatu è vultatu versu u fronte.

Trappule di u mecanismu

U prublema di e camere frontali hè una sfida per i fabricatori di dispositivi mobili per dui motivi. Unu d'elli hè solu l'indispensabilità di a camera selfie in questi ghjorni, u sicondu hè chì a visualizazione nantu à tutta a superficia di u dispusitivu hè cunsiderata cum'è indispensabile oghje. Hè u disignu di tali schermi chì spessu ponu disturbà e fotocamere selfie, sia in forma di cutouts o buchi più chjuchi. Un dispositivu cù un sistema cum'è quellu purtatu da Samsung Galaxy A80, parenu esse una grande suluzione.

Tuttavia, e camere rotative ùn sò micca perfette. Cum'è qualsiasi altru mecanismu, u sistema di rotazione è sliding pò esse danatu o disprezzatu in ogni modu in ogni mumentu, è un tali malfunzionamentu avarà un effettu negativu nantu à u smartphone in tuttu. Inoltre, a terra è i picculi particeddi stranieri ponu entra in i picculi spazii è aperture, chì ponu impedisce a funziunalità di u dispusitivu. Un altru prublema hè chì hè praticamenti impussibile di prutezzione di un telefunu cù una camera cuncepita in questu modu cù l'aiutu di una tappa.

Grande equipaggiu

Samsung Galaxy À u listessu tempu, l'A80 si distingue cù u so grande display, chì hà solu un picculu quadru nantu à a so parte inferiore. Hè un display Super AMOLED New Infinity cù una diagonale di 6,7 inch, risoluzione Full HD è un sensor di impronte digitali integratu. U telefunu hè equipatu di un processore Qualcomm Snapdragon octa-core, hà 8GB di RAM, 128GB di almacenamiento è una batteria 3700mAh cù carica super-rapida 25W.

A camera rotativa hè custituita da una camera primaria 48MP, una lente ultra-grandangolare 8MP è un sensore di prufundità di campu 3D - cù sbloccare facciale, però. Galaxy L'A80 ùn hà micca.

Specificazioni Samsung dettagliate Galaxy A80 sò ancu nantu U situ web di Samsung in Czech, ma a cumpagnia ùn hà ancu publicatu u prezzu.

Samsung Galaxy A80

U più lettu d'oghje

.